• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Asus Zenfone 9 5G 8/256GB Dual SIM Midnight Black, 617€

Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
20
Tuote: Asus Zenfone 9 5G 8/256GB Dual SIM Midnight Black
Tarjoushinta: 617€
Normaalihinta: 785€
Kauppa: HobbyHall.fi
Voimassa: -
Linkki: hobbyhall.fi/fi/puhelimet-alylaitteet-ja-kamerat/matkapuhelimet-ja-tarvikkeet/matkapuhelimet/matkapuhelin-asus-zenfone-9-dual-sim-8gb256-gb?id=3199758
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Hämmentävästi 256GB malli halvemmalla kuin 128GB. Noin 100€ halvempi kuin hinta.fi:sta halvin 128GB malli.
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
20
Joo, hyvä pointti...

Vähän samansuuntaista aavistelin, mutta ihan noin heikoksi en tuota toimintaa osannut kuvitella. Edellisen kerran kun itse tilasin tuolta jotain tekniikkatavaraa, tuli toimitus ihan ajallaan perille. Katsotaan, miten tämän kanssa käy...
 
Liittynyt
08.06.2018
Viestejä
27
Itsellä Hobby Hallista virolaisomistajavaihdoksen jälkeen ollut pelkkiä hyviä kokemuksia. Olen aina tilannut noudettavaksi Vantaan Tammiston myymälään, joka ainakin tähän asti on ollut ilmaista.
Ainoa miinus on ollut, että tavaran toimitus saattaa kestää parikin viikkoa. Käsittääkseni kyseinen pulju toimii eri nimellä 3-4 itäisen Euroopan maassa, ja varastoja eri paikoissa. Tämä selittänee joidenkin tuotteiden pidemmät toimitusajat.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Asus Zenfone omistajana kommentoin:

- varaosien saatavuus ok ensimmäiset 2v, sen jälkeen tuntuu olevan hitaasti heikompaa
- kaikki korjauspajat eivät osaa/halua korjata Asusia
- Asus tarjoaa 2v päivitykset, that's it
- Asus Zenfone 9 on heinäkuussa jo 1v vanha, eli saat yhden suuren päivityksen ja hieman yli vuoden tietoturvapäivityksiä (jos näillä on merkitystä)

Itse olen muuten ollut tyytyväinen omaan Zenfoneeni, ei ole ollut ongelmia omassa yksilössä.
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Ennen tilaamista kannattaa tutustua tämän virolaisomisteisen ketjun asiakaspalautteisiin:


Muutaman kerran tässä parin vuoden sisään hobbarista tilannut tavaraa ja kaikki toiminut kuten pitänyt?
 

Dr. Who

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 894
Kaksi kertaa olen tilannut ja kummallakaan kerralla eivät onnistuneet toimittamaan tilaamaani tuotetta. Toisessa tilauksessa rahojen saamisessa meni kuukausia. Onneksi en ole joutunut takuuasioita selvittämään!

Jos 424 (keskiarvo 2,1/5) palautteesta 75% on yhden tähden arvoisia, niin kyllä siinä pitää jo hälytyskellot soida, vaikka joku täällä kehuisikin saaneensa ensiluokkaista palvelua.
Jos niillä on 400 000 asiakasta vuodessa niin 424kpl ei näy missään...
 
Liittynyt
27.09.2017
Viestejä
20
Kerrottakoon vielä, että toimitusaika-arvio näytti saapumispäiväksi 5.6, mutta puhelin saapui jo 31.5. Reilun viikon toimitusaika siis ja ihan oikea tuote sieltä tuli.
Pätevän oloinen luuri.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 811
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom