Myyty Asus Zenbook UX32VD ultrabook 13,3"FHD/i7-3517u/GT620m/4gb/500gb hdd/ HP: 250€

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
959
Otsikon mukainen läppäri myynnissä. Ostettu aikoinaan vuonna 2012. Maailmaa nähnyt, mutta silti erittäin ripeä vielä tänäkin päivänä. Mukaan lähtee läppärin ja laturin lisäksi alkuperäinen laatikko ja MiniVGA->VGA ja USB->Ethernet adapteri.

Koneessa on tällähetkellä asennettuna Windows 10 Pro OEM lisenssillä, lisäksi mukana tulee vielä läppärin alkuperäinen Windows 7 pro OEM lisenssi, jonka koodi on laturissa kiinni. Tuota seiskaa ei siis ole päivitetty 10 avaimeksi, ainakaan itse en ole niin tehnyt.

Laitteen katossa ja pohjassa on muutama pieni naarmu/lommo kertynyt vuosien varrelta, mutta ei mitään dramaattista. "sisäpuolelta" laite on siistissä kunnossa eikä jälkiä näy. Joskus on laite tainnut ottaa osumaa laukussa tai vastaavassa, ja 1 kulma on tämän takia mennyt lyttyyn, mutta ei ole suuri kauneusvirhe. Näytössä ei ole kuolleita pikseleitä ja ainakin omasta subjektiivisesta mielestäni ei pahemmin valovuotoakaan. Myöskin näppäintä 6& pitää painaa vähän muita näppäimiä kovemmin, luultavasti kumitappi siellä sisällä mennyt vinoon/lyttyyn, joku käsistään näppärä sen suoristaa minuutissa. Kuvista selviää kunto paremmin, ikäisekseen on sievässä kunnossa.

Akku kestää sekalaista käyttöä, luennolla istumista jne näyttö himmeällä ~3h. Näytönohjain tässä on myös parempaa 28nm GF117 eikä 40nm GF108. Kovalevy on normaalia 2.5" SATA3 mallia, eli sinne saa halutessaan heitettyä valitsemansa levyn tilalle, nykyinen kovo on lähes käyttämätön. Yllättävän ripeä on kuitenkin ainakin puhtaalla W10 asennuksella vielä.
Pelitkin pyörivät nätisti, itse olen tällä pelaillut Dotaa, hearthstonea, CS:GO ja Diablo 3:sta. Full HD menee kivasti jos karsii vähän muista asetuksista, tai sitten toisinpäin.

Sijaitsee Oulussa, nouto ja postituskin luultavasti onnistuu periaattella rahat tilille ja kone postiin
HP: 250€, mutta järkeviä tarjouksia kuunnellaan myös


Kuvia löytyypi täältä http://imgur.com/a/lMHtz
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 638
Viestejä
4 222 137
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom