Myytävä tuote: Emolevy: ASUS Z170M-Plus + Prosessori: Intel 6700k + Muistit: Crucial Ballistix Sport 2x 8GB 2400mHz CL16 + Artic Freezer i35
Hinta: 220e/Tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): alun perin Emo ja muistit Jimms 11/2016, Prosessori täältä 1/2020. Minä pari viikkoa sitten täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ainoastaan Prosessori jäähdyttimellä täydet takuut
Muuta huomioitavaa:
Edellisen omistajan kommentit:
Käytöstä viime viikolla poistettu setti. Myyntitapa ensisijaisesti myös setti. Prossua ajeltu miedolla kerroinkellotuksella (48 muistaakseni). Viimeisen vuoden ollut vakiona. Prossu korkattu ja nestemetallitettu 2/2020 - bonuksena uniikisti 180 astetta ympäri käännettynä liimattu hs
Minä en ole tätä ehtinyt mihinkään asentaa ja tarvetta ei enää ole.
Prossu jäähdytin myös täysin uusi ja avaamattomassa paketissa
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Mobilepay
Kuva:
Hinta: 220e/Tarjoa
Tuote ostettu (mistä ja milloin): alun perin Emo ja muistit Jimms 11/2016, Prosessori täältä 1/2020. Minä pari viikkoa sitten täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ainoastaan Prosessori jäähdyttimellä täydet takuut
Muuta huomioitavaa:
Edellisen omistajan kommentit:
Käytöstä viime viikolla poistettu setti. Myyntitapa ensisijaisesti myös setti. Prossua ajeltu miedolla kerroinkellotuksella (48 muistaakseni). Viimeisen vuoden ollut vakiona. Prossu korkattu ja nestemetallitettu 2/2020 - bonuksena uniikisti 180 astetta ympäri käännettynä liimattu hs

Minä en ole tätä ehtinyt mihinkään asentaa ja tarvetta ei enää ole.
Prossu jäähdytin myös täysin uusi ja avaamattomassa paketissa
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Mobilepay
Kuva: