Myytävä tuote: Otsikon mukainen hyvä perusläppäri
Hinta: 225
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 15.9.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, tosin takuun voimassaolosta en ole aivan varma. Verkkiksen tuotesivulla lukee oletuksena vain vuosi, joten ei välttämättä ole enää voimassa.
Muuta huomioitavaa: Ulkokuoressa on vähän käytön jälkeä. Itse laite toimii moitteetta. Ollut varsin vähällä käytöllä pöytäkoneen, padien ja puhelimien vuoksi Mukaan tulee itse laite ja laturi, ei laatikkoa.
Olin eilen ranneleikkauksessa, mistä johtuen en postita tai toimita ainakaan vähään aikaan. Koitetaan siis pelkällä noudolla aluksi.
Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Sovitusti, lähes kaikki käy.
Linkki tuotesivulle, mistä voi vakoilla speksit:
Asus X540YA 15,6" ‐kannettava, Win 10
* Alustavat kaupat sovittu yv:llä käyttäjän pekkales kanssa *
Hinta: 225
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa.com 15.9.2016
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, tosin takuun voimassaolosta en ole aivan varma. Verkkiksen tuotesivulla lukee oletuksena vain vuosi, joten ei välttämättä ole enää voimassa.
Muuta huomioitavaa: Ulkokuoressa on vähän käytön jälkeä. Itse laite toimii moitteetta. Ollut varsin vähällä käytöllä pöytäkoneen, padien ja puhelimien vuoksi Mukaan tulee itse laite ja laturi, ei laatikkoa.
Olin eilen ranneleikkauksessa, mistä johtuen en postita tai toimita ainakaan vähään aikaan. Koitetaan siis pelkällä noudolla aluksi.
Sijainti: Helsinki
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Sovitusti, lähes kaikki käy.
Linkki tuotesivulle, mistä voi vakoilla speksit:
Asus X540YA 15,6" ‐kannettava, Win 10
* Alustavat kaupat sovittu yv:llä käyttäjän pekkales kanssa *
Viimeksi muokattu: