Myyty Asus TUF-RTX4070TI-O12G-GAMING. HKI

Tuote:
Hinta: 650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Tältä mutta alunperin Jimms 30.3.2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): PDF muodossa/K
Muuta huomioitavaa:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki, 00940
Toimitustapa: Nouto / voin tuoda lähialueelle bensaraha korvausta vastaan
Maksutapa: Mobilepay

Siitä hyvä näytönohjain on konessa kiinni joten testaus onnistuu

Huom ei ole pakettia joten sen takia vain nouto

Huom en varaa

92_1da482be-4cde-4cce-aacc-a5bcc32c9159.jpg

20241126_221659.JPG

Viimeksi muokattu:
Saattaisin olla kiinnostunut mutta hieman epäilyttää että mahtuuko tämä leveyden puolesta minun vanhahkoon Antec P182-koteloon. Sain millilleen ahdettua tuonne prossun päälle Noctua NH-U14S tuulettimen ja se on 165mm korkea ja tosiaan makaa ihan laidassa kiinni. Itse tämä kortti taitaa mitoiltaan mahtua, mutta mietityttää virtajohto joka lähtee sivusta, että mahtuuko sitten enään eikä viitsisi hyvää koteloa lähteä vaihtamaan. Onko mitään mahdollisuutta että mittaisit kuinka ulos toi tulee emolevystä kun virtakaapeli on kiinni, eli mitta emolevystä virtakaapelin uloimpaan kohtaan?

Saattaisin olla kiinnostunut mutta hieman epäilyttää että mahtuuko tämä leveyden puolesta minun vanhahkoon Antec P182-koteloon. Sain millilleen ahdettua tuonne prossun päälle Noctua NH-U14S tuulettimen ja se on 165mm korkea ja tosiaan makaa ihan laidassa kiinni. Itse tämä kortti taitaa mitoiltaan mahtua, mutta mietityttää virtajohto joka lähtee sivusta, että mahtuuko sitten enään eikä viitsisi hyvää koteloa lähteä vaihtamaan. Onko mitään mahdollisuutta että mittaisit kuinka ulos toi tulee emolevystä kun virtakaapeli on kiinni, eli mitta emolevystä virtakaapelin uloimpaan kohtaan?
siinä ohjaimen mitat 305 x 138 x 65 mm

siinä ohjaimen mitat 305 x 138 x 65 mm
Joo kiitos, nämä löysin myös itse. Tuo itse kortti siis mahtuu kyllä mutta pelkään että kun kortin ja kotelon sivupaneelin väliin ja tilaa vain n. 2,7cm, että mahtuuko enään virtakaapeli taipumaan siihen väliin. Voi olla että menee liian tiukaksi. Kiitos kuitenkin vastauksesta, täytyy vielä hieman miettiä asiaa.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 413
Jäsenet
74 964
Uusin jäsen
LinogeFly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom