Tuote: Asus STRIX Z270H Gaming + Intel i5 7600K + Kingston HyperX 2666MHz 16GB + Thermalright HR-02 Macho rev.b
Hinta: 159€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2017 Jimmsiltä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on mutta takuu päättynyt
Muuta huomioitavaa: Itse olen ostanut nämä uutena ja oli normaalisti käytössä eiliseen asti kun päivittelin palikoita 14th geniin. Toimii täysin moitteettomasti uudempienkin pelien 1440p pelaamiseen ja vanhemmat kuten Doom/GTA/RDR2 pyörivät myös 4K ihan nätisti (näyttiksenä oli RTX2070). Tehtaan laatikot ja oheistarpeet ovat tallessa pl. Macho jäähyn laatikko hukattu. Noutajalle kaupanpäälle myös kaksi kpl Fractal sekä yksi Noctua 120mm kotelotuulettimia.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mikkeli
Toimitustapa: Nouto jos haluat myös jäähyn mukaan. Muut osat voin postittaakin.
Maksutapa: Käteinen tai Mobilepay
Hinta: 159€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 2017 Jimmsiltä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on mutta takuu päättynyt
Muuta huomioitavaa: Itse olen ostanut nämä uutena ja oli normaalisti käytössä eiliseen asti kun päivittelin palikoita 14th geniin. Toimii täysin moitteettomasti uudempienkin pelien 1440p pelaamiseen ja vanhemmat kuten Doom/GTA/RDR2 pyörivät myös 4K ihan nätisti (näyttiksenä oli RTX2070). Tehtaan laatikot ja oheistarpeet ovat tallessa pl. Macho jäähyn laatikko hukattu. Noutajalle kaupanpäälle myös kaksi kpl Fractal sekä yksi Noctua 120mm kotelotuulettimia.
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Mikkeli
Toimitustapa: Nouto jos haluat myös jäähyn mukaan. Muut osat voin postittaakin.
Maksutapa: Käteinen tai Mobilepay
Viimeksi muokattu: