Myydään Asus Strix gtx 1060 6gb

Liittynyt
16.03.2020
Viestejä
1
Myytävä tuote: Asus Strix gtx 1060 6gb
Hinta: 120e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa, 2016-2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa:

Juuri otettu koneesta irti pois uuden tieltä, virheettömässä kunnossa.

Sijainti: Hämeenlinna
Toimitustapa: Nouto, posti, matkahuolto
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, tilisiirto


Kuva:
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Olen kortista hintapyynnin tarjonnut perjantaina. Myyjällä haasteelliset aikataulut, joten noutoa en ole voinut suorittaa. Asia on työnalla siis...
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Olen 27.3 tarjonnut hintapyynnin kortista. Noudon sopiminen ei ole onnistunut myyjän "kiireiden" ym. vuoksi tähän päivään mennessä. Kauppojen teossahan menisi muutama minuutti.

Selitykset ovat olleet vähintään erikoisiakin. Myyjä ei ole enää useaan päivään vastannut yksityisviestiin mitään. En usko, että tätä korttia noudolla pystyn ostamaan, joten vaikuttaa hämärältä mielestäni. Tuli semmoinen olo, että noutoa yritetään vältellä ja saada minut luopumaan tarjouksestani. Olen uskoni tämän suhteen siis menettänyt, mutta onneksi löysin toisen kortin.

Tämä vain tiedoksi, jos joku muu kyseisen myyjän kanssa kauppaa yrittää tehdä vaikka postin välityksellä. Vai onko kortti myyty enemmän tarjonneelle sääntöjen vastaisesti...
 
Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Löysitkö Olbe tuollaisen gtx 1060 6gb strixin? Itsellä olisi myös vastaavalle tarvetta, mutta järkevästi hinnoiteltuja yksilöitä ei meinaa löytää. Osaisitko yhtään neuvoa mistä kannattaisi etsiä tämän foorumin lisäksi?
 

olbe

epic sax guy
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
316
Tämä ei ole oikea paikka keskustella tuosta aiheesta. Joten jätetään keskustelu sitten tähän. Kirjoitan nyt vastauksen kysymyksiisi, kun kerran viestin lähetän...

Mielestäni 120e on ihan täysi hinta 6gb 1060. Ostin täysin eri mallin kortin lopulta, en noudolla löytänyt sopivaa 1060. 150e en siitä maksaisi. Tori.fi, murobbs ja iotech. Siinä paikat, josta itse katselen.

Ylläpito voinee lukita/poistaa tämän ketjun, koska tämän tuotteen ostaminen ei mahdollista tosiaan ollut. Edelleenkään myyjä ei ole vastannut minulle.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 045
Viestejä
4 193 388
Jäsenet
70 841
Uusin jäsen
wpentti

Hinta.fi

Ylös Bottom