Myyty Asus Strix GL702VSK (Kemi)

Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
25
Myytävä tuote: Asus Strix GL702VSK
Hinta: 400e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 8/2017
Kuitti löytyy (takuu voimassa): takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa: Näppäimistö ei toimi


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Kemi
Toimitustapa: Nouto / kusti polkee
Maksutapa: Käteinen, mobilepay, tilisiirto


Myyntiin pöytäkoneen tieltä tarpeettomana. Läppärissä ei näppäimistö toimi, mutta usb-näppäimistöllä kierrettävissä. TSI- mieshän korjailee tuohon uuden näppäimistön tilalle. Muuten, edelleen kohtuullisen tehokas läpppäri, ja on kyllä pelaillut kaikkea mitä eteen on tullut, eikä asetuksistakaan ole tarvinnut hirveästi tinkiä.

Sellaisenaan menee jopa pöytäkoneen korvikkeeksi, itsellä ollut vuosia näin, kiinni minidisplayport kaapelilla QHD g-sync näyttö lisäksi, ja on toiminut moitteetta.

Näppäimistön korjaamiseksi kokeiltu uusi bios, ja ajureiden ja w10:n uudelleenasennus, olen edelleen melko varma, että tästä vähän osaavampi, ja paremmalla vapaa-ajalla varustettu laittaisi vielä näppäimistön toimimaan (näppäimistöstä moitteetta toimii "asus-näppäin")

Prossu I7-7700HG
Näyttis Nvidia Geforce GTX 1070 Mobile
Kiintolevy: Itse ostettu/asennettu Samsungin 1 TB nvme ssd, mukaan saa alkuperäisen 1TB hdd
Näyttökin on pelailuun oikein kelpo 120hz fullhd IPS G-sync, AU Optronicsin paneelilla

Edit: Hintaa pudotettu

Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.05.2019
Viestejä
3
Maksan pyyntihinnan noudolla. Jatketaanko keskusteluja yv?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
7
Jos seurataan ketjua vielä, niin minulla identtinen ongelma identtisessä samaan aikaan hankitussa koneessa, alkanut juurikin marraskuun puolivälissä yhden windows updaten jälkeen. Tarkempi speksi: näppäimet toimivat, mutta vähän käytön jälkeen ajoittain c, v ja spacebar tekevät vain 8-numeroa tai loputonta välilyönnin looppia.

Samat operaatiot eli bios ja näppisajurit testailtu. Voi olla joko jostain bios hajoamisesta windows updaten kanssa tai sitten ajoitettu hajoamisominaisuus?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 986
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom