Myyty Asus RX470 Strix 4gb 140€ Tampere

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Myyntiin mun omista koneista neljä näytönohjainta.

MSI RTX 2070 Gaming ostettu uutena Verkkokauppa.com Loppukesästä 2019.
Tämä on ollut pojan koneessa koko ikänsä ja tällä on pelailtu säännöllisesti, mutta ei mitenkään mahdottomasti. Pojan koneessa on iso ja todella hyvin ilmastointi koppa. Kuitti ja takuuta löytyy.
HP. 550€. Myyty 500€ noudolla

Asus ROG STRIX RTX 2070 Gaming OC.
Tämän kortin ostin pari kuukautta vanhana. Alun perin kortti on ostettu myös Verkkokaupasta huhtikuussa 2019. Minulla kortti on ollut todella harvakseltaan käytössä ajo hommissa. RBR VR:laseilla. Korttia on käytetty korkeintaan yhtä paljon kuin normi jantteri pelaisi 3 kuukaudessa.
Kuitti ja takuu löytyy. 580€ Myyty 500€ noudolla

MSI RTX 2060 Ventus oc. Tämän ostin myös parin kuukauden ikäisenä. Kuitin olen valitettavasti hukannut. Tämä kortti on ollut myös lähes olemattomalla käytöllä sen ajan mitä ollut minulla. Tämä on ollut minun itx kokoonpanossa jota on käytetty etupäässä "matkoilla" ja kun meillä on ollut useampi pelaava vieras..
HP. 380€ Myyty 365€ noudolla.
Sitten vielä sijais korttini Asus RX 470 STRiX 4gb joka on ollut koneessani kiinni nyt hetken aikaa, kun menin myymään oman korttini kaverille, kun ei se löytänyt mitään kohtuuhintaista korttia täältä.
Tämä kortti on siisti hyväkuntoisen oloinen kortti, josta en kuitenkaan osaa kertoa enempää. HP. 150€ uusi HP 140€ Myyty 125€+ postit @kerkko

Noutoja suosin. Kortit on yhä kiinni koneessani ja niitä saa tulla testaamaan. Käteinen OP ja Mobilepay käy maksuksi. Myynnissä myös muualla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
MSI RTX 2070 Gaming. Tästä 440€ ja nouto
Kiitos tarjouksesta, mutta ei tuolla tähän aikaan pysty. Ajattelin olla ilman konetta kunnes markkinat järkiintyy ja kipurahoja on pakko saada, että uskallan ottaa riskin. Voi olla mun pelit pelattu pitkäksikin aikaa.
 
Liittynyt
03.02.2021
Viestejä
111
Paljon 2060 ikää?

Hp 2060 jos saat edelliseltä omistajalta kuitin vielä. Varmasti löytyy jostai kaupan käyttäjätililtä tms. Ja riippuen siitä iästä.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Ostakaa vielä tuo mun viimeinen kortti pois, niin päästää pojan kanssa pelitauolle. Asus RX 470 Strix 4gb 140€
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
249 160
Viestejä
4 348 529
Jäsenet
72 361
Uusin jäsen
akvavitix

Hinta.fi

Ylös Bottom