Myyty ASUS rtx 2080 super *Hyvinkää*

Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
282
Myytävä tuote: ASUS rtx 2080 super
Hinta: 270
Tuote ostettu (mistä ja milloin): kaverilta
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei/ei
Muuta huomioitavaa:
Lämpövikainen kortti jollekin joka osaa noita tyynyjä ja tahnoja vaihdella tai vesille.
Näytönohjain siis toimii mutta jopa omassa erittäin hyvin ilmastoidussa kotelossa lämmöt nousee 88 asteeseen alle 20min rasituksessa. Kotelossa jossa huonompi ilmankierto, pätkäisee pelin/ohjelman nopeasti.

Itse en näistä niin ymmärrä silloin kun tulee ongelmia eli myydään kuvauksen mukaisena

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Hyvinkää
Toimitustapa: nouto mieluiten mutta kulkee omien menojen mukaan Helsingin suuntaan tai ehkä jopa postilla.
Maksutapa: mobilepay, käteinen, nordea


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
282
Sovittu siis kaupat hp:lla. Merkkaan myydyksi kun kaupat saadaan hoidettua kun pääsen töistä

Olikin joku hupihuutelija eli jatketaan myyntiä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
138
Olin ehkä hitusen yllättynyt että joku tästä suoraan tarjosi HP:n :D kun ei tässä ole edes varmaa, että ongelma korjaantuu tahnan/tyynyjen vaihdolla. 150 voin tarjota, mutta se on viimeinen tarjoukseni.
 
Liittynyt
21.02.2022
Viestejä
282
Olin ehkä hitusen yllättynyt että joku tästä suoraan tarjosi HP:n :D kun ei tässä ole edes varmaa, että ongelma korjaantuu tahnan/tyynyjen vaihdolla. 150 voin tarjota, mutta se on viimeinen tarjoukseni.
Päädyin itse huoltamaan kortin. En ollut vaan ennen tehnyt. Huollon jälkeen lämmöt rasituksessa Max 75 ja kortti toimii hyvin
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 403
Viestejä
4 236 264
Jäsenet
71 206
Uusin jäsen
Jocn Rock

Hinta.fi

Ylös Bottom