Myyty Asus RT-AX88U

Liittynyt
15.07.2017
Viestejä
13
Myytävä tuote: Asus RT-AX88U Wlan-tukiasema/reititin
Hinta: 220
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Verkkokauppa 25.11.2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy (takuu voimassa)
Muuta huomioitavaa: Uuden veroinen, Asuswrt firmware
Oma Wlan päivitetty Ubiquitiin


Sijainti: Kannonkoski, Keski-Suomi
Toimitustapa: Posti, Nouto
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay, Verkkopankki jne.


Kuva:


IMG_20200116_111014.jpg IMG_20200116_111052.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.05.2017
Viestejä
126
Moi !
Tota eikö ollut hyvä w-lan kun päivitit.
Olen tätä mallia katsellut kun toi vanha Zyxel ei anna kunnon signaalia telkkarille (W-lan).
Eli, olisin kyllä kiinnostunut tästä, mutta mutta, tuo W-lan signaali huolestuttaa.
Kerros pikkusen omia kokemuksia tästä purkista, niin vaikka päästäisiin kauppoihin.
 
Liittynyt
15.07.2017
Viestejä
13
Moi !
Tota eikö ollut hyvä w-lan kun päivitit.
Olen tätä mallia katsellut kun toi vanha Zyxel ei anna kunnon signaalia telkkarille (W-lan).
Eli, olisin kyllä kiinnostunut tästä, mutta mutta, tuo W-lan signaali huolestuttaa.
Kerros pikkusen omia kokemuksia tästä purkista, niin vaikka päästäisiin kauppoihin.
Tämähän oli jo myyty, mutta toki sanasen voin kertoa kokemuksistani.

Wlan toimii ihan ok, mitä laitteita minulla oli kiinni. Jostain syystä kuitenkin Samsungin tabletilla sai vakaamman yhteyden kuin Oneplus 7pro kännykkään. Nopeudet oli kiitettäviä viiden gigahertzin taajuuksilla.

Mulla itse telkkari yms. viihdelaitteet on langallisena kiinni verkossa joten siltä puolen ei kokemuksia. Chromecast Ultra on nykyään myös langallisena, kerkesin kuitenkin testailemaan Wifin kautta ja toimi ihan ok.

Kuitenkin virtuaalisten verkkojen tuen puute (VLAN) ajoi mut vaihtamaan Asukset pois, kun kotiverkon rakentelu oli kuumimmillaan. Ja tilalle tuli Ubiquitin NanoHD wifi-tukiasema. Samalla tilalle tuli vakaa yhteys wifi käyttöön ja toki on paljon nätimpikin ratkaisu kuin Asuksen keppihelvetti. Vastapuolena Ubiquitin laitteisiin on hankampi asennus/konffaus muttei liian hankala ensinkään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 464
Viestejä
4 162 986
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
domppaaaa

Hinta.fi

Ylös Bottom