Asus RT-300N pätkii.

Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
584
Moi.

Mulla on autotallissa kyseinen reititin repeaterina, kun tahtoo tuo wlan kuulua välillä vähän huonosti siellä.

Tuo kuitenkin pätkii vähän väliä ja en pääse siihen käsiksi kuin virrat katkaisemalla. Sen jälkeen taas toimii hetken. En löytänyt asetuksista mitään mikä maalaisjärjellä voisi olla ongelmana.

Onkohan tuo vain sen verran hento laite että ei vain toimi. Taisin 5€:lla torista tuon ostaa aikoonani, joten ei iso menetys ole, jos tuo onkin vain niin kuraa, mutta toisaalta olisihan se mukava kun tuo toimisi tuossa käytössä, kun tuolla tallissa ei ole kuin spotify/youtube käyttöä ja pientä selaamista välillä, mutta tallin lämmitys on nykyään shellyn etäreleellä toteutettu ja sitä ei saa päälle ja olen samalla kartoittamassa tuon tallin lämmityskuluja näin talvella.
 
Liittynyt
18.03.2017
Viestejä
509
Autotallissa? Siis mahdollisesti kylmälle ja kosteuden tiivistymiselle alttiina? Jos piirilevyä ei ole tehtaalla kunnolla suojalakattu, voisi hyvinkin olla että joku piirilevyn ohuemmista vedoista on alkanut syöpymään ja siksi alkanut esiintyä toimintahäiriöitä.
 
Liittynyt
23.10.2018
Viestejä
584
Tuo reititin on siis käytettynä ostettu ja mulla se on ollu pari vuotta kaapissa. Nyt laitoin sen talliin (ai niin, joo autotalliin) ja olisikohan se jonkun reilun vuorokauden toiminut ennenkuin ensimmäisen kerran menetti yhteyden. Kävin boottaamassa sen ja toimi jonkun 10h kunnes sama juttu. Otin sen nyt kokonaan pois, mutta olisi tuolla hyvä kyllä olla repeater.

En kyllä usko että kyseessä olisi kosteuden aiheuttama vika näin lyhyessä ajassa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 124
Viestejä
4 225 958
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom