Asus rog swift pg258q välkyttelee kuvaa ja viivoja?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topeli
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
28.07.2019
Viestejä
628
Noniin alkaa palaa pää tämän näytön kanssa. Viime viikolla ostettu ja melkein heti alko nää ongelmat

Eli välkyttelee kuvaa ja/tai viivoja tietyissä väreissä?

Tällä hetkellä tuota tapahtuu joillain sinisen sävyillä ja gammaa säätämällä alkaa blinkkaamaan mustan sävyissä. Peleissä tätä ei juurikaan huomaa, joskus tietyssä mapissa tietyssä kohtaa väläyttää kerran jotain viivaa ja thats it.
Ei tapahdu siis läheskään kokoaika ja vaan tietyissä värimaailmoisssa.

Eilen tein hard reset ja näyttö toimi kuin unelma :) Tänään heräsin ja sama paska jatkuu.

Tapahtuu pelkästään 240 hz, ei 60 tai 144

Missä vika?
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä taitaa olla takuu kamaa.
Ei kannata takuun kanssa vitkutella.
Itellä meni melkein 3 vuotiaana vielä Asukselle takuuseen vilkuttamisen takia. Mulla taas vilkutti 144:llakin. Tosin se onkin natiivi PG278Q:lle.
 
Paras olisi tietenkin jos saisi kokeiltua jollain toiselal kuvalähteellä.
Mutta taitaa Asus olla tosiaan ylikellottanut näyttöä liikaa...
 
Kyllä taitaa olla takuu kamaa.
Ei kannata takuun kanssa vitkutella.
Itellä meni melkein 3 vuotiaana vielä Asukselle takuuseen vilkuttamisen takia. Mulla taas vilkutti 144:llakin. Tosin se onkin natiivi PG278Q:lle.
Kai se on pakko alkaa leikkimään.. en vaan tajua miten se alko eilen toimimaan ja toimi yli 10h ongelmitta.
 
Noniin kiva juttu :D Teliahan ei hoida takuuta, vaan asus.
Liekkö ensvuonna uutta näyttöä, jos jaksan edes hevonpeehen asti lähettää.
 
Kai se on pakko alkaa leikkimään.. en vaan tajua miten se alko eilen toimimaan ja toimi yli 10h ongelmitta.
Joo, suosittelen vielä kun liike ottaa sen vastaan. Asuksen kanssa sen Onsite Swapin kanssa menee oikeasti leikkimiseksi.
PS. 3 vaihtolaitetta tuli ennen kuin oli toimiva.
 
Joo, suosittelen vielä kun liike ottaa sen vastaan. Asuksen kanssa sen Onsite Swapin kanssa menee oikeasti leikkimiseksi.
PS. 3 vaihtolaitetta tuli ennen kuin oli toimiva.
Millä aikataululla sait noita vaihdettua? Joudun nyt siis vissiin leikkimään asuksen kanssa, kun ei telian kautta mene
 
Millä aikataululla sait noita vaihdettua? Joudun nyt siis vissiin leikkimään asuksen kanssa, kun ei telian kautta mene
Daymn.
Siis aika nopeasti saa vaihtolaitteen alle, ehkä viikossa sain aina yhden testiin.
Posti tuo, mutta ei vie. Vanhalle pitää tilata toinen firma hakemaan uuden mukana tulleiden ohjeiden mukaan.
Se tuossa on hyvä, että saa ensin korvaavan laitteen ennen kuin pitää lähettää se oma särki oleva.
 
Daymn.
Siis aika nopeasti saa vaihtolaitteen alle, ehkä viikossa sain aina yhden testiin.
Posti tuo, mutta ei vie. Vanhalle pitää tilata toinen firma hakemaan uuden mukana tulleiden ohjeiden mukaan.
Se tuossa on hyvä, että saa ensin korvaavan laitteen ennen kuin pitää lähettää se oma särki oleva.

Siis saanko tuolta asukselta uuden ensin? Mites tuo kuljetuksen tilaaminen menee? Ei varmaan omasta pussista ja onko mimmonen häslinki?
 
Siis saanko tuolta asukselta uuden ensin? Mites tuo kuljetuksen tilaaminen menee? Ei varmaan omasta pussista ja onko mimmonen häslinki?
Saat. Ohjeet tulee uuden mukana, mutta vaatii vaan yhden puhelun sinulta. Asus hoitaa kuljetukset.
 
Saat. Ohjeet tulee uuden mukana, mutta vaatii vaan yhden puhelun sinulta. Asus hoitaa kuljetukset.
Hei palaan nyt vielä, että miten sulla toimi tämä? En nyt ymmärtänyt pitääkö tuo pakata jo valmiiksi vai voinko käyttää kunnes saan uuden ja sitten soitan puhelun?


Lähetämme teille sähköpostin heti, kun vaihtotuote on lähetetty Asusin varastolta. Vaihtotuote
toimitetaan teille ensin. Saatuanne vaihtotuotteen, pyydämme teitä palauttamaan viallisen tuotteen
huoltokeskukseemme ennakkomaksetulla rahtikirjalla.


Olkaa hyvä ja seuratkaa alla olevia toimintaohjeita vialliselle tuotteelle (jonka lähetätte takaisin meille sen jälkeen, kun olette vastaanottaneet vaihtotuotteen):
1. Kytke pois kaikki näyttöpäätteen kaapelit.

2. Ota irti näytön jalka (jos se on irrotettava - älä käytä ruuvimeisseliä) ja johtosuoja (jos mallissasi on johtosuoja) ja laita kaikki samaan pakettiin näytön kanssa.

3. Säilytä sähköjohto, adapteri ja muut lisälaitteet. ÄLÄ Lähetä näitä vaihtolaitteen mukaan jos ei erikseen ole sovittu.

4. Laita näytönjalka ja johtosuoja pakkaukseen, niin että näyttö ei naarmuunnu. Jos et ole säilyttänyt alkuperäistä pakkausta, niin käytä näyttöä suojaavaa pakkausmateriaalia.

5. Varmista, että näyttöpääte on hyvin pakattu ja suojattu niin, että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.

6. Ennakolta maksettu rahtikirja toimitetaan teille vaihtolaitteen kanssa (se löytyy paketin ulkoa- tai sisäpuolelta).

7. VARMISTA, ETTÄ OLET KIINNITTÄNYT RAHTIKIRJAN VIALLISEN LAITTEEN SISÄLTÄVÄN PAKETIN PÄÄLLE.

8. NORMAALISTI VAIHTOA EI SUORITETA JOS TEILLÄ EI OLE VAIHTOLAITE VALMIINA LÄHETILLE, MUTTA JOISSAIN TAPAUKSISSA JOS KULJETTAJA JÄTTÄÄ TEILLE NÄYTÖN EIKÄ OTA RIKKONAISTA MUKAAN SOITA RAHDINKULJETTAJALLE JA SOVI AIKA MILLOIN VIALLINEN LAITE HAETAAN JA PALAUTETAAN HUOLTOKESKUKSEEMME. TARKASTA TÄSSÄ VAIHEESSA VIELÄ ETTÄ TUO RAHTIKIRJA ON TULLUT VAIHTOTUOTTEEN MUKANA. Tel: 0800-1877877
 
Hei palaan nyt vielä, että miten sulla toimi tämä? En nyt ymmärtänyt pitääkö tuo pakata jo valmiiksi vai voinko käyttää kunnes saan uuden ja sitten soitan puhelun?


Lähetämme teille sähköpostin heti, kun vaihtotuote on lähetetty Asusin varastolta. Vaihtotuote
toimitetaan teille ensin. Saatuanne vaihtotuotteen, pyydämme teitä palauttamaan viallisen tuotteen
huoltokeskukseemme ennakkomaksetulla rahtikirjalla.


Olkaa hyvä ja seuratkaa alla olevia toimintaohjeita vialliselle tuotteelle (jonka lähetätte takaisin meille sen jälkeen, kun olette vastaanottaneet vaihtotuotteen):
1. Kytke pois kaikki näyttöpäätteen kaapelit.

2. Ota irti näytön jalka (jos se on irrotettava - älä käytä ruuvimeisseliä) ja johtosuoja (jos mallissasi on johtosuoja) ja laita kaikki samaan pakettiin näytön kanssa.

3. Säilytä sähköjohto, adapteri ja muut lisälaitteet. ÄLÄ Lähetä näitä vaihtolaitteen mukaan jos ei erikseen ole sovittu.

4. Laita näytönjalka ja johtosuoja pakkaukseen, niin että näyttö ei naarmuunnu. Jos et ole säilyttänyt alkuperäistä pakkausta, niin käytä näyttöä suojaavaa pakkausmateriaalia.

5. Varmista, että näyttöpääte on hyvin pakattu ja suojattu niin, että se ei vaurioidu kuljetuksen aikana.

6. Ennakolta maksettu rahtikirja toimitetaan teille vaihtolaitteen kanssa (se löytyy paketin ulkoa- tai sisäpuolelta).

7. VARMISTA, ETTÄ OLET KIINNITTÄNYT RAHTIKIRJAN VIALLISEN LAITTEEN SISÄLTÄVÄN PAKETIN PÄÄLLE.

8. NORMAALISTI VAIHTOA EI SUORITETA JOS TEILLÄ EI OLE VAIHTOLAITE VALMIINA LÄHETILLE, MUTTA JOISSAIN TAPAUKSISSA JOS KULJETTAJA JÄTTÄÄ TEILLE NÄYTÖN EIKÄ OTA RIKKONAISTA MUKAAN SOITA RAHDINKULJETTAJALLE JA SOVI AIKA MILLOIN VIALLINEN LAITE HAETAAN JA PALAUTETAAN HUOLTOKESKUKSEEMME. TARKASTA TÄSSÄ VAIHEESSA VIELÄ ETTÄ TUO RAHTIKIRJA ON TULLUT VAIHTOTUOTTEEN MUKANA. Tel: 0800-1877877
Voit käyttää rauhassa, Posti kun käsittääkseni tuo vaihtolaitteen, mutta ei vie viallista. Saat rahtikirjan vaihtolaitteen mukana, joka liimataan pois lähtevään laatikkoon. Näin itselläni sen 3x.
En nyt muista mistä se piti tilata, mutta vaihtolaitteen mukana tuli ohjeet mistä tilata yhdellä soitolla haku.
 
Voit käyttää rauhassa, Posti kun käsittääkseni tuo vaihtolaitteen, mutta ei vie viallista. Saat rahtikirjan vaihtolaitteen mukana, joka liimataan pois lähtevään laatikkoon. Näin itselläni sen 3x.
En nyt muista mistä se piti tilata, mutta vaihtolaitteen mukana tuli ohjeet mistä tilata yhdellä soitolla haku.

Ok. Minkähän takia tuo kulkee nimellä huolto, kun entinen ei korjattuna takasin tuu.

Jännä etteivät pyytäneet korttitietoja tms kerta uus tulee, ennenku kattoo edellistä.

Enkä ymmärrä miks noita johtoja pitää säilyttää?
 
Ok. Minkähän takia tuo kulkee nimellä huolto, kun entinen ei korjattuna takasin tuu.

Jännä etteivät pyytäneet korttitietoja tms kerta uus tulee, ennenku kattoo edellistä.

Enkä ymmärrä miks noita johtoja pitää säilyttää?

Olen vaihtanut yhden (tosin HP, ei Asus) monitorin, posti toi uuden ja samaan pakettiin vanha.
Muistaakseni vaihtopaketissa oli vain monitori, ei johtoja eikä papereita eli ne alkuperäiset on syytä säilyttää...
 
Olen vaihtanut yhden (tosin HP, ei Asus) monitorin, posti toi uuden ja samaan pakettiin vanha.
Muistaakseni vaihtopaketissa oli vain monitori, ei johtoja eikä papereita eli ne alkuperäiset on syytä säilyttää...
Aivan..tulee huollettu
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 701
Viestejä
4 544 607
Jäsenet
74 831
Uusin jäsen
Panasonic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom