Myyty Asus rog strix RTX 2080ti Karijoki

Liittynyt
04.09.2022
Viestejä
52
Myytävä tuote:Asus rog strix RTX 2080ti 11GB
Hinta:350€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):?
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei
Muuta huomioitavaa
:tuli vaihdossa henkilöautoon. Kuva tulee mutta minulta loppuu koneesta suorituskyky ennenkö tällä kunnolla kuormaa. Toimivana minulle "myyty" jos ilmenee ongelmia niin sumplitaan.

HOX
Ilmoituksessa luki aiemmin että ostettu tänävuonna jne. Kuitti ei ollut edes tähän korttiin, hintaa viilattu koska kuittia ei ole, eikä ostopäivä tiedossa.

HOX#2
Muotoilen uudelleen. Olen testannut kortin toimivaksi, minua valaistiin juuri että cpu pullonkaula ei vaikuta testaamiseen. En ollut asiasta täysin varma joten tuo alkuperäinen teksti on vähän epäselvä.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Karijoki
Toimitustapa:nouto/postitus
Maksutapa:käteinen/mobilepay


Kuva:
IMG20221110155821.jpg
 
Viimeksi muokattu:

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
hmm.. ostettu 18.6.22 jimms? joku b-stock/takuukorjattu tms?
 
Liittynyt
04.09.2022
Viestejä
52
hmm.. ostettu 18.6.22 jimms? joku b-stock/takuukorjattu tms?
Mun pitää tutkia kuittia ajatuksen kans, sain tän kätee aamulla ku tulin yövuorosta.

EDIT: Hyvä että kiinnitit huomion, olis ollu ikävää antaa ihan eri kortin kuitti mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
Laitas serialista kuva, jos olis tuurilla asuskelle takuuta voimassa?
 
Liittynyt
27.08.2021
Viestejä
110
Takuu mennyt vähän aikaa sitten umpeen. Tarjotaan 300€ posteineen postiennakolla
Ihan pakko kysyy, joa on tiedos, et miten takuu toimii jos on pelkästään toi koodi eikä kuittia, ku onnistuin hukkaamaan 3080 strixin kuitin eikä tiiä voiks sitä myyä takuullisena kun toi sivu näyttää viel 2v takuut.
 

Arska

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 189
Ihan pakko kysyy, joa on tiedos, et miten takuu toimii jos on pelkästään toi koodi eikä kuittia, ku onnistuin hukkaamaan 3080 strixin kuitin eikä tiiä voiks sitä myyä takuullisena kun toi sivu näyttää viel 2v takuut.
Kyllä sen takuuseen viimeistään Asuksen kautta saa. Mikään laki ei pakota kuittia säilyttämään ja jos Asuksen kortti, niin tuolla serialilla näkee tukkurin mistä ostettu
 
Liittynyt
27.06.2017
Viestejä
459
Hp+postit, jos sopii, että maksan esim. 20e etukäteen mobilepaylla ja loput saatuani kortin? Idea on vain turvata takamukseni, kun myyntihistoriaa ei kauheasti ole ja suht tuore account sulla. Saamani palaute puhukoon puolestani.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 299
Viestejä
4 329 029
Jäsenet
72 192
Uusin jäsen
Jeffersson

Hinta.fi

Ylös Bottom