Myydään ASUS ROG PG258Q 240HZ G-Sync näyttö | Lappeenranta | 110€

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Reccy
  • Aloitettu Aloitettu
Tuote: ASUS ROG PG258Q 240HZ G-Sync näyttö
Hinta: 110€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Saatu ASUS:kselta takuuvaihtona, n. 3v sitten
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei kuittia, ei takuuta. Toimivuustakuu annetaan.
Muuta huomioitavaa:

Myydään 2. näytön virkaa toimittanut vieläkin oikein pätevä 240Hz 1080p pelinäyttö. Myydään koska tuli uutta OLEDia tilalle. Paneeli näyttää olevan aika virheettömässä kunnossa lukuunottamatta yhtä punaista lukossa olevaa pikseliä vasemmassa alakulmassa. Kuva alhaalla. Näytössä myös G-sync tuki. Standista löytyy hyvät säädöt ja saa tarvittaessa portrait-asentoon. Pieniä käytönjälkiä saattaa löytyä, mutta ei mitään isoa, eikä paneelissa itsessään.

Hyvä arvostelu + kaikki muut ominaisuudet löytyy täältä: Asus ROG Swift PG258Q Review - TFT Central

Mukana näyttö, virtakaapeli + Displayport kaapeli. Takaosan "suojalevy" johdoille tallessa. Myös ROG-logon heijastava kalikka tallessa standissa. Valitettavasti pakettia ei ole tallessa, joten lähetys ei onnistu, eli vain nouto Lappeenrannasta (Skinnarila).

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Lappeenranta, Skinnarila.
Toimitustapa: Nouto, toimitus mahdollinen Lappeenrannan alueella lisämaksusta.
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto, Mobilepay (mieluiten tämä.)

WhatsApp Image 2024-11-30 at 17.34.40.jpegWhatsApp Image 2024-11-30 at 17.34.40 (1).jpeg

Viimeksi muokattu:
Jos postittelu onnistuu jossain vaiheessa niin oon kiinnostunut 👍
Moi!

Pahoittelut kun kesti vastata, mielelläni postittaisin jos olisi turvalliset paketointimatskut, mutta toistaiseksi ei löydy. Olen yhteydessä jos tulee vastaan, mutta todennäköisesti noutokaupat tämän kanssa tulee vain onnistumaan.

Nostellaas vielä jos saataisiin ennen joulua liikkeelle! 23.12. - 4.1. olen poissa, joten siinä välissä ei noutokaan onnistu.

Statistiikka

Viestiketjuista
261 529
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom