• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Editon 59,95€ + 30€ Cashback = 29,95€

Deviant

Tukijäsen
Tuote: Asus ROG Harpe Ace Aim Lab Editon
Tarjoushinta: 59,95€ ja Asuksen oma 30€ Cashback
Normaalihinta: 103,95€
Kauppa: Gigantti
Voimassa: Kuukauden Gaming tarjous + Cashback kamppis 5.9
Linkki:

Kommentti tarjouksesta:
Vain valkoisessa värissä 30€ cashback. (Mustassa 15€)

Muistaakseni kovin kehuttu ja alkujaan arvokas (159€ tjsp) hiirimalli. Harvoin tulee ostettua itse vaikka suoranaista tarvetta ei ole, mutta tähän rahaan voi jo testata.

Sama tarjous kyseessä?

Pahoittelut niinpä olikin, olin etsivinäni sivun läpi eikä muka osunut silmään tai hakuun. Ketjun voi poistaa.

Viimeksi muokattu:
Muistaakseni kovin kehuttu ja alkujaan arvokas (159€ tjsp) hiirimalli. Harvoin tulee ostettua itse vaikka suoranaista tarvetta ei ole, mutta tähän rahaan voi jo testata.

Ostin tän hiiren jo aikaisemmin, nyt näistä cash back tarjouksista nappasin ROG Falchion näppiksen sille kaveriksi.

Molemmissa on USB-C, BT ja 2.4Ghz dongle vaihtoehtona. Lisäksi nämä saa käyttämään molemmat yhtä donglea halutessaan, eli oikein näppärä setti.

Hiiiri on mulle hiukan turhan korkea takaosastaan mutta ei kuitenkaan liikaa. Toimii hyvin ns. kakkoskoneessa ainakin toistaiseksi.

Onko tässä miten kovaääniset kytkimet? Tuntuu monista pelihiiristä tulevan sietämättömät kliksuttelut.

Statistiikka

Viestiketjuista
284 794
Jäsenet
78 878
Uusin jäsen
Takkine

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom