• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:45 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Asus ROG GL552VW-CN214T kysymys..

Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 381
En löytänyt nopealla vilkaisulla alueelta "Yleiset kysymykset" tms. tyylistä aihetta, joten luon suoraan tällaisen aiheen.. Mutta, itse asiaan;

Mulla on tuollainen Asus GL552VW-CN214T läppäri, ostettu viime kesänä. Koneen sisältä löytyy mm. GTX960M & i7-6700HQ.. En ole kauhean tietoinen tietotekniikasta, joten kysyisinkin, kauanko tälläisellä peliläppärillä nykyisin vielä pärjää? Tulee pelailtua vähän kaikenlaista, pääasiassa RUST. Myös jos joltain löytyy kokemuksia juurikin kyseisestä koneesta, ottaisin niitä vastaan :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 959
Minulla oli kone viime vuonna vielä jossa oli 960M eikä sillä oikein uudet raskaimmat pelit tahtoneet pyöriä jos resoluutiota ei pudottanut aina jonnekin 1366x768 tasolle ja suurin osa asetuksista matalalle (mm. Witcher 3). Sitten se ei enää riitä, kun sinusta pelit pyörivät huonosti. :)

Vaihdoin koneeseen missä on GTX 1060 ja pelit pyörivät ihan eri malliin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 359
Viestejä
4 195 751
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom