Myydään Asus R9 Nano 4Gb HBM näytönohjain (HML-TRE-HKI)

ViiloPelho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
50
Myytävä tuote: otsikossa
Hinta: 280e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa: Toimii 100-0. Vaihdossa kelpaa Z370 lauta, Taichi tjsp, tai vaikka Strix G eli mATX.

1060 6Gb korttia mukavasti nopeampi, samaan raheliin.


Sijainti: otsikossa
Toimitustapa: posti/nouto
Maksutapa:
käteinen


Kuva:

 
Viimeksi muokattu:

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 179
Asiaton käytös
Reilu viikko sitten samalle tuotteelle ketju ja nyt uusi. Onko tämä joku uusi myyntikikka kun hintakin pysynyt samana. Jos ei mene taaskaan samalla pyynnillä kaupaksi niin uusi ketju? Todellinen velho...
 

ViiloPelho

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
09.04.2018
Viestejä
50
Asiaton käytös
Reilu viikko sitten samalle tuotteelle ketju ja nyt uusi. Onko tämä joku uusi myyntikikka kun hintakin pysynyt samana. Jos ei mene taaskaan samalla pyynnillä kaupaksi niin uusi ketju? Todellinen velho...
Se oli XFX ja myyty. Mutta mikä minä olen tuomitsemaan, mene vaikka töi niin sinullakin varaa muuhun kuin integroituun.

:sheadphones:

Tässä vielä kuva kun toimitin kortin, asensin sen myös samalla reissulla.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
394
Asiaton käytös
Eikö se olisi helpompaa vaan lahjoittaa nuo kalliimmat tavarat, säästyisi vaiva ja mielenrauha pysyisi. Ei tarvitsisi rikosilmoja tehdä. Ostaja maksakoon jos jaksaa. :tup:

Voin ottaa lahjoituksena vastaan 8600K, en tarvitse välttämättä i9 tai tuota 8700K kiveä, mutta otan nekin vastaan jos ei tuota ensinmainittua ole lahjoittaa.
Kyllä tämä minulle kelpaa lahjotuksena :kippis:
 

Sceppe

Team Tokmanni - on kahisevaa
Tukijäsen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 179
Sorry ja my bad.

Yksi XFX mennyt ja yhdessä kuvassa kaksi Asus:sta. Mistä moinen juuri Nanojen hamstraus?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 399
Viestejä
4 285 299
Jäsenet
71 649
Uusin jäsen
Credittii

Hinta.fi

Ylös Bottom