Olen tässä nyt pari iltaa yrittänyt selvittää mistä moinen johtuisi, mutta tulee seinä kyllä vastaan.
Ongelma taustoista
Asrock Z68 Pro3 (uefiin kun yritti ja painoin monta kertaa del-näppäintä kone käynnisti itsensä alusta. USBPORT.sys virhettä randomisti, mutta kun vaihtoi minkä tahansa laitteen usb-paikkaa niin taas pelitti.
Päättelin että emolevy viallinen. Tilalle Asus P8Z77-V LX.
En saa sitä millään vakaaksi, välillä tulee usbport.sys virhettä ja välillä vaan wdf0100.sys vihrettä tai dxgrknl.sys virhettä.
Olen jo alkanut epäilemään, että onko prosussa joku feelu vai voiko virtalähde antaa epävakaata jännitettä emolevylle?
Prosu: i7-2600K
Cooleri: Thermalright Silver Arrow
Muistit: Kingston 1666mhz 2x8gb (nämä molemmat emolevyt tunnistaa automaattisesti 1333mhz)
Virtalähde: Modulaarinen Chieftec 750W
Saisi nyt vakaaksi edes tämän 4.0ghz eli lähes vakiokellot, mutta kun ei.
Onko mitään vinkkejä mistä lähtisi liikenteeseen?
Ongelma taustoista
Asrock Z68 Pro3 (uefiin kun yritti ja painoin monta kertaa del-näppäintä kone käynnisti itsensä alusta. USBPORT.sys virhettä randomisti, mutta kun vaihtoi minkä tahansa laitteen usb-paikkaa niin taas pelitti.
Päättelin että emolevy viallinen. Tilalle Asus P8Z77-V LX.
En saa sitä millään vakaaksi, välillä tulee usbport.sys virhettä ja välillä vaan wdf0100.sys vihrettä tai dxgrknl.sys virhettä.
Olen jo alkanut epäilemään, että onko prosussa joku feelu vai voiko virtalähde antaa epävakaata jännitettä emolevylle?
Prosu: i7-2600K
Cooleri: Thermalright Silver Arrow
Muistit: Kingston 1666mhz 2x8gb (nämä molemmat emolevyt tunnistaa automaattisesti 1333mhz)
Virtalähde: Modulaarinen Chieftec 750W
Saisi nyt vakaaksi edes tämän 4.0ghz eli lähes vakiokellot, mutta kun ei.
Onko mitään vinkkejä mistä lähtisi liikenteeseen?