Myyty Asus P8Z77-V LE emo 1155 kantaan 80€ Tampere

Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
P1320842.JPG
Ihan kohtalaisen hyvä emo LGA1155 kantaan jopa pieneen kellotteluunkin. Virran syöttö mallia 6+2
Kaksi konkkaa emosta vaihdettu ihan ulkonäkö syistä. Oli vinossa nostin suoraan niin jalja katkesi. Hp. 80€ ja hintaan sisältyy emo takapelti ja win10 pro "aktivointikoodi" biossissa.
Noudot voittavat postittelut ja postit maksaa aina ostaja jos muuta ei erikseen sovita.
Myynnissä myös muualla.

Varattu tällä hetkellä @LiceMan 70€+postit
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joe
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Käytössä vielä niin eipä kuvasta paljoa näe. Noctua NH-D14 prossun päällä peittää aika hyvin näkymät. Huomenna voin repiä näyttiksen edestä ja ottaa kuvia. Liisään ne sitten tänne. Prossujäähyä en viitsi irroitella.
 
  • Tykkää
Reactions: Joe

Joe

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
316
Alustavasti voisin tarjota tästä nyt kuitenkin 60€ sis. postit.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
430
Alustavasti voisin tarjota tästä nyt kuitenkin 60€ sis. postit.
Kiitos tarjouksesta. Ei lähde vielä tuolla hinnalla. Mulla on tästä setistä prossukin myynnissä eikä kummastakaan ole tullut vielä tarpeeksi hyvää tarjousta. Jos tarjoukset ei tästä vähän parane, niin saa jäädä setti itselle. Tuolla setillä kuitenkin pelaa vielä ainakin seuraavat 3 vuotta. Mieli vaan tekis aina vähän uutta:D
 

Joe

Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
316
Kiitos tarjouksesta. Ei lähde vielä tuolla hinnalla. Mulla on tästä setistä prossukin myynnissä eikä kummastakaan ole tullut vielä tarpeeksi hyvää tarjousta. Jos tarjoukset ei tästä vähän parane, niin saa jäädä setti itselle. Tuolla setillä kuitenkin pelaa vielä ainakin seuraavat 3 vuotta. Mieli vaan tekis aina vähän uutta:D
Kyllä mä voisin vähän enemmän tarjota, mikäli annat pari viikkoa. Meni emolevy paskaksi yllätäen, juuri sillä hetkellä kun tilin saldo 0 :D.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 430
Viestejä
4 311 999
Jäsenet
71 825
Uusin jäsen
Piggy

Hinta.fi

Ylös Bottom