Myyty Asus Maximus XI Formula (Z390) [HKI]

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 969
Myytävä tuote: Asus Maximus XI Formula (Z390) huippuemolevy esim. 9900K/KS kellotukseen.
Hinta: 100€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei
Muuta huomioitavaa: Täysin toimiva emolevy, itse testannut tätä 9900K prosessorin kanssa pari päivää ja hienosti toimi. Myyn kun minulla on näitä 2 kpl.

Kerrottakoon kuitenkin että e
dellinen omistaja ollut aika seppä ja käsitellyt hieman varomattomasti niin että muoviosissa on pientä käytön jälkeä. Esim. heijastavassa muovilevyssä blokin kierteiden vierellä hinkattu jollain niin että pinnoite lähtenyt pois, M.2 peitelevyssä naarmu, M.2 peitelevyn toinen ruuvi oli katkaistu kantaansa ja vaihdoin siihen RC-autosta vastaavan (hieman pienempikantaisen) ruuvin. Itse piirilevyä tarkastelemalla siinä ei ole mitään käyttöön vaikuttavia naarmuja, pinnit ehjät, käytön jäljet siis näkyvät muualla kuin piirilevyllä. Kunto näkyy varmaan parhaiten kuvasta, mutta heijastaa samalla seinille liimattuja Minecraft-possuja yms. :)

Mukaan tulee pelkkä emolevy, tässä taitaa itseasiassa olla emolevyyn integroitu I/O pelti joten sitä ei erillisenä ole. Toimintatakuu.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki/Lauttasaari
Toimitustapa: Nouto (ei löydy pakettia tämän lähettämiseen)
Maksutapa: Mobilepay/käteinen


Kuva:


IMG_2327.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 737
Viestejä
4 239 658
Jäsenet
71 243
Uusin jäsen
SininenHattuh

Hinta.fi

Ylös Bottom