Asus julkaisi pienikokoisen Zenfone 9 -lippulaivapuhelimen

Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
545
Jahas huomenna pitäis lähteä varastolta. En usko ennenkuin näen.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
Nyt on päivitetty kampanjasivu. Jos tilasi laitteen 3.8.2022 mennessä, niin saa Chromebookin kylkiäisiksi.
Itse tilasin Zenfone 9:n jahkaamisen jälkeen Powerista juurikin 3.8. kun heillä on 60pv palautusoikeus nettitilauksille (laitetta saa myös käyttää, kunhan käyttötunteja on alle 400h eli reilu pari viikkoa). Jos sen Chromebookin nyt saa, niin kaippa se täytyy ottaa luuri käyttöön.
Eilen tuli ilmoitus, että ovat hyväksyneet Chromebook hakemuksen ja sen pitäisi saapua 13.9. mennessä. Otin sitten ZenFone 9:n käyttöön ja ensifiilikset ovat ihan positiiviset. Henk. koht. tykkään muovisesta takakuoresta enemmän kuin ZenFone 8:n lasisesta. Pito on parempi vaikka puhelin muuten on kulmikkaampi. Lisäksi entiselle Xperia XZ1 Compact käyttäjälle kyljessä oleva sormenjälkilukija on mieluisampi kuin näytönalainen. Näytön saa avattua siinä samalla, kun luurin vetää taskusta eikä tarvi sateella ensimmäisenä pyyhkiä näyttöä kuivaksi tai pelätä näytönalaisen lukijan "blastausta" pimeässä huoneessa. Ilmoitusvalon puuttuminen on sitten isoin miinus edeltäjään.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
545
Eilen tuli ilmoitus, että ovat hyväksyneet Chromebook hakemuksen ja sen pitäisi saapua 13.9. mennessä. Otin sitten ZenFone 9:n käyttöön ja ensifiilikset ovat ihan positiiviset. Henk. koht. tykkään muovisesta takakuoresta enemmän kuin ZenFone 8:n lasisesta. Pito on parempi vaikka puhelin muuten on kulmikkaampi. Lisäksi entiselle Xperia XZ1 Compact käyttäjälle kyljessä oleva sormenjälkilukija on mieluisampi kuin näytönalainen. Näytön saa avattua siinä samalla, kun luurin vetää taskusta eikä tarvi sateella ensimmäisenä pyyhkiä näyttöä kuivaksi tai pelätä näytönalaisen lukijan "blastausta" pimeässä huoneessa. Ilmoitusvalon puuttuminen on sitten isoin miinus edeltäjään.
Mulle kans tuli sähköpostia yllättävän nopeasti, että läpi meni. En ole vielä puhelinta saanu, kotona odottaa.
 

FlyingAntero

ɑ n d r o i d
Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 137
Mulle kans tuli sähköpostia yllättävän nopeasti, että läpi meni. En ole vielä puhelinta saanu, kotona odottaa.
Oliko sulla kuitissa IMEI vai miten sait tehtyä hakemuksen ilman puhelinta? Itse odottelin ensin puhelimen ja paketista katsoin IMEI:n siihen hakemukseen. Paketin avasin vasta sitten, kun tuli hyväksyntä.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
545
Eilen tuli ilmoitus, että ovat hyväksyneet Chromebook hakemuksen ja sen pitäisi saapua 13.9. mennessä. Otin sitten ZenFone 9:n käyttöön ja ensifiilikset ovat ihan positiiviset. Henk. koht. tykkään muovisesta takakuoresta enemmän kuin ZenFone 8:n lasisesta. Pito on parempi vaikka puhelin muuten on kulmikkaampi. Lisäksi entiselle Xperia XZ1 Compact käyttäjälle kyljessä oleva sormenjälkilukija on mieluisampi kuin näytönalainen. Näytön saa avattua siinä samalla, kun luurin vetää taskusta eikä tarvi sateella ensimmäisenä pyyhkiä näyttöä kuivaksi tai pelätä näytönalaisen lukijan "blastausta" pimeässä huoneessa. Ilmoitusvalon puuttuminen on sitten isoin miinus edeltäjään.
Mulle kans tuli sähköpostia yllättävän nopeasti, että läpi meni. En ole vielä puhelinta saanu, koska teen reissuhommia, kotona odottaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 946
Viestejä
4 207 175
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom