Myyty Asus Gtx 1080

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 545
Myytävä tuote: Asus gtx 1080
Hinta: 360
Tuote ostettu (mistä ja milloin): alunperin jostain pakettikoneesta 10/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): ei löydy
Muuta huomioitavaa: Refumalli,eli yhdellä pienellä takatuulettimella. Ei muuta kuin pelkkä kortti,siksipä nouto olisi paras vaihtoehto. Lähettämistä voidaa harkita.


Sijainti: Nastola
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: käteinen


Kuva:
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
No,kyllä se tälläisessä alaspäin menossa rahan pitäisi liikkua mullepäin. Tietty jos on joku huippu 1070ti pitkällä takuulla suomeen,niin voidaan harkita vaihtoa päikseen.
Ei taida monessa tilanteessa refu 1080 päihittää Custom 1070Ti korttia, jos yhdessäkään. Sitten vielä takuuton vs takuullinen niin rahan pitäisi kyllä liikkue 1070Ti suuntaan :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 545
Ei taida monessa tilanteessa refu 1080 päihittää Custom 1070Ti korttia, jos yhdessäkään. Sitten vielä takuuton vs takuullinen niin rahan pitäisi kyllä liikkue 1070Ti suuntaan :)
No,se sun mielipitees mulla on toinen ja mun myyntilanka. Eli en siis maksa väliä.
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
No,se sun mielipitees mulla on toinen ja mun myyntilanka. Eli en siis maksa väliä.
Ymmärrän toki. Korjaan sinua sen verran ettei kyse ole minun mielipiteestä mitä suorituskykyyn tulee. Se toki on mielipiteeni että takuullinen on parempi :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 545
Ymmärrän toki. Korjaan sinua sen verran ettei kyse ole minun mielipiteestä mitä suorituskykyyn tulee. Se toki on mielipiteeni että takuullinen on parempi :)
Kyselin takuun perään kaverilta,jolta kortin ostin. Sanoi että oli 24kk takuu. En tiedä miten tuo vaikuttaa yksittäisiin osiin. Voi olla että myös takuuta löytyy.
 

Apukuski

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
1 546
Kyselin takuun perään kaverilta,jolta kortin ostin. Sanoi että oli 24kk takuu. En tiedä miten tuo vaikuttaa yksittäisiin osiin. Voi olla että myös takuuta löytyy.
Nvidialle taitaa onnistua sarjanumerolla valmistuspäivästä tai kenties pakettikoneen kuitilla ostopäivästä. Sieltä sarjanumeron kanssa kannattaa vaikka maililla kysäistä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 907
Viestejä
4 321 512
Jäsenet
72 129
Uusin jäsen
niskatsu

Hinta.fi

Ylös Bottom