Ostettu Asus GTX 1060 6gb Strix

Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Hakusessa otsikon mukainen näytönohjain. Mieluiten ei mainauksessa käytettyjä kortteja ja budjetti on 120e. Tosin jos löytyy oikein hyviä, ehkä jopa takuullisia yksilöitä niin hintaa voidaan sitten katsoa. Tarjoilkaapa tohon alle :)
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
76
Löytyy pelikäytössä n. puoli vuotta ollut 6 giganen 1060 Strixi. Takuu on vielä voimassa, korttia ei ole ajettu kellotuksilla, eikä sillä ole mainailtu. Takuu on voimassa, kuitti tallella ja kortti erinomaisessa kunnossa. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa kuvia. Alkuperäinen laatikko tallella.
 
Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Kiitti tarjouksesta, mutta oon jo yhen kortin maksanu. Pidän tän mielessä jos sattuu tulemaan tarvetta :)
 
Liittynyt
21.12.2019
Viestejä
75
Löytyy pelikäytössä n. puoli vuotta ollut 6 giganen 1060 Strixi. Takuu on vielä voimassa, korttia ei ole ajettu kellotuksilla, eikä sillä ole mainailtu. Takuu on voimassa, kuitti tallella ja kortti erinomaisessa kunnossa. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa kuvia. Alkuperäinen laatikko tallella.
Kävi sitten sillai et sitä mun jo ostamaa korttia ei ikinä tullu. Kiitokset vaa torin myyjälle. Kysynpä vielä, et ei sulla sattumalta vielä olis tota mainitsemaas 1060 6gb strixiä tallessa?
 
Liittynyt
15.03.2017
Viestejä
76
Kävi sitten sillai et sitä mun jo ostamaa korttia ei ikinä tullu. Kiitokset vaa torin myyjälle. Kysynpä vielä, et ei sulla sattumalta vielä olis tota mainitsemaas 1060 6gb strixiä tallessa?
En tiedä missä psykooseissa olin kun en huomannut viestiä, mutta ei valitettavasti enää löydy, tuli myytyä pois piakkoin tuon alkuperäisen viestini jälkeen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 002
Viestejä
4 188 827
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom