Myyty Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix White Edition - OC Edition -näytönohjain, 24GB GDDR6X

Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Myytävä tuote: Asus GeForce RTX 3090 ROG Strix White Edition - OC Edition -näytönohjain, 24GB GDDR6X
Hinta: 3000 e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 1.9.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuu voimassa 1.9.2024 asti
Muuta huomioitavaa:

Alkuperäinen laatikko tallessa
Vaihtuu vain rahaan tai toiseen RTX30-sarjalaiseen ja välirahaan

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Urjala
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: tilisiirto, Mobilepay käy myös välirahan maksuun


Kuva:
 

Liitteet

Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Lisätään tähän maininta, että kortti ei ole pakkomyynnissä. Hinnassa on tinkimisen varaa, mutta en ala myymään korttia yli 1000 euroa halvemmalla mitä se maksaa uutena tällä hetkellä. Säästetään siis molempien aikaa ja jättäkää nuo alihintaiset tarjoukset suosiolla pois :)
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Vastaan tähän saman mitä vastasin sinulle (sherbertking06, yp poistanut viestin ketjusta) yvnä sen jälkeen kun haukuit minua trokariksi:

Kortti maksaa uutena tällä hetkellä 3239,90€

Sieltä vaan ostamaan. Trokarit myyvät loppuunmyytyjä tuotteita kalliimmalla kuin niiden hinta ostettaessa. Tätä korttia voit vapaasti ostaa Jimmsiltä tuohon hintaan tai minulta (foorumin sääntöjen mukaisesti) halvemmalla kuin uuden hinta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 394
Vastaan tähän saman mitä vastasin sinulle yvnä sen jälkeen kun haukuit minua trokariksi:

Kortti maksaa uutena tällä hetkellä 3239,90€

Sieltä vaan ostamaan. Trokarit myyvät loppuunmyytyjä tuotteita kalliimmalla kuin niiden hinta ostettaessa. Tätä korttia voit vapaasti ostaa Jimmsiltä tuohon hintaan tai minulta (foorumin sääntöjen mukaisesti) halvemmalla kuin uuden hinta.
YP kävi siivoamassa edellisen käyttäjän kommentit. Käytä vastaa/quote -toimintoa jatkossa :D. Nyt tämä lanka näyttää siltä, että minä olisin sulle jotain yv:tä heitellyt.
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
YP kävi siivoamassa edellisen käyttäjän kommentit. Käytä vastaa/quote -toimintoa jatkossa :D. Nyt tämä lanka näyttää siltä, että minä olisin sulle jotain yv:tä heitellyt.
No niimpä näkyy :D minäpä muokkaan tuota viestiä.
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343
Nostetaas tämä taas vaihteeksi. Tätä herkkua ei ole usein tarjolla. Hp:ssä on tinkimisen varaa, mutta ei älyttömästi. Kortti ei ole pakkomyynnissä.
 
Liittynyt
01.08.2021
Viestejä
34

3090:siä saa ihan uutena paljon "halvemmalla". Joku järki tähän vaikka onkin valkoinen ja "OC Edition"
 
Liittynyt
22.04.2018
Viestejä
343

3090:siä saa ihan uutena paljon "halvemmalla". Joku järki tähän vaikka onkin valkoinen ja "OC Edition"
Osta sitten pois karvalakkamalli. White Edition on aina ollut arvokkaampi malli ja fakta on se, että et saa tätä mallia edes kymppitonnilla uutena Suomesta tänä päivänä.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 141
Viestejä
4 308 376
Jäsenet
71 990
Uusin jäsen
Harri Toivonen

Hinta.fi

Ylös Bottom