Myyty ASUS GeForce RTX 3080 Ti TUF [Muurame]

Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
Myytävä tuote: otsikosssa
Hinta: 1470€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): ProShop 30.9.2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä
Muuta huomioitavaa: Myydään kuukauden vanha räpeltämätön TUF tehokkaamman tieltä.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Muurame
Toimitustapa: Nouto / Posti / MH
Maksutapa: MobilePay + tilisiirto


IMG_20211101_150852~2.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Minä tarjoan tuon foorumin sääntöjen mukaisen 1269€ + postit, vaikka kauppoja tuskin syntyykään :hmm:
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
306
Myyjän puolustukseksi, foorumin viimeisin pykälä sanoo"Päivitys 9.9. Myytävän näytönohjaimen HP täytyy olla alle uuden ja saatavilla olevan hinnan" eli jos korttia ei tuohon hintaan ole nyt saatavilla niin sitä ei sen alle tarvitse myydäkään?

Tarjoan anyway 1300e + smartpostit.
 
Liittynyt
16.03.2017
Viestejä
669
Myyjän puolustukseksi, foorumin viimeisin pykälä sanoo"Päivitys 9.9. Myytävän näytönohjaimen HP täytyy olla alle uuden ja saatavilla olevan hinnan" eli jos korttia ei tuohon hintaan ole nyt saatavilla niin sitä ei sen alle tarvitse myydäkään?

Tarjoan anyway 1300e + smartpostit.
Okei, mä olen näistä nykyisistä sääntöviidakoista vähän ulkona :D Laitetaan nyt sitten vielä 1350 + postit täältä.
 
Liittynyt
14.04.2020
Viestejä
1 705
Myyjän puolustukseksi, foorumin viimeisin pykälä sanoo"Päivitys 9.9. Myytävän näytönohjaimen HP täytyy olla alle uuden ja saatavilla olevan hinnan" eli jos korttia ei tuohon hintaan ole nyt saatavilla niin sitä ei sen alle tarvitse myydäkään?

Tarjoan anyway 1300e + smartpostit.
Olihan niitä juuri hiljattain siellä myynnissä... Itsekin yritin tilata, luu vaan jäi käteen. Siinä mielessä on hiukan keljua, että joku jolla tuuri käy, tulee tänne sitten kauppaamaan "turhan tehokkaita" tai "uudemman ja paremman tieltä" arpaonneaan.
 
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
27
"Päivitys 9.9. Myytävän näytönohjaimen HP täytyy olla alle uuden ja saatavilla olevan hinnan" Eihän periaattessa melkein mikään kortti ole "saatavilla" heti. Eikähön siihen kuitenkin lasketa kortit jota saa useamman kerran kuussa. Tai näin itse ainakin tulkitsisin tuon "saatavilla olevan".
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 033
Olihan niitä juuri hiljattain siellä myynnissä... Itsekin yritin tilata, luu vaan jäi käteen. Siinä mielessä on hiukan keljua, että joku jolla tuuri käy, tulee tänne sitten kauppaamaan "turhan tehokkaita" tai "uudemman ja paremman tieltä" arpaonneaan.
Tämä saapui tänään tilalle. Tämä ilmeisesti ei mene sinun "parempi tilalle" kriteereihin. Ei siinä, ei ostopakkoa.
IMG_20211101_164137~2.jpg


Ja jos epäilyttää että jokin rikkoo foorumin sääntöjä, niin viestien alta löytyy raportoi nappi mitä voi käyttää.

Ennen sitä kannattaa kuitenkin tutustua allaolevaan ketjuun, ettei turhaan kuormita moderaattoreita.


Edit: Olihan siellä tarjouksiakin tämän off-topikin seassa.
Korotan vielä 1400e sis. smartpostit :cool:
Mennään tällä jos ei klo 20 mennessä nokiteta.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 675
Viestejä
4 292 550
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom