Myyty ASUS GeForce GTX 1080 ROG STRIX O8G 11GBPS (myös vaihto)

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 390
Myytävä tuote: ASUS GeForce GTX 1080 ROG STRIX O8G 11GBPS
Hinta: 420€ / Paras tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Multitronicista 1.1.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy ja takuu on 3 vuotta joten voimassa on.
Muuta huomioitavaa: Kaikki ostettaessa tullut laatikkoa myöten tulee mukaan. Ei ole käytetty mainaus käytössä ja pelikäyttökin on ollut vähäistä. Myyn, koska ostin tehokkaamman kortin. Ei häiritsevää coil whineä tai muitakaan ongelmia kortin kanssa. Ei ole ylikellotettu vaan ajettu asuksen ohjelman valmis säädöillä.

Uusi kortti on jo minulla joten tämä on valmis lähtemään vaikka heti uudelle omistajalleen :)

Sijainti: Riihimäki
Toimitustapa: Postitus tai nouto
Maksutapa: Käteinen tai tilisiirto

EDIT: Minulle kelpaa myös muutama alla oleva tavara vaihdossa.

- Läppäri vähintään 17" näytöllä. Tulee raskaimmillaan videoiden katseluun. Hyvä näyttö ja numpad tärkeimmät ominaisuudet.
- Tabletti mahdollisimman isolla näytöllä. Tulee crosstraineriin näytöksi todennäköisesti netflixin katseluun.
- Nintendo Switch pelikonsoli. Jos pakettiin löytyy pelejä niin varsinkin zelda ja pokemonit kiinnostaa, mutta kaikkea kannattaa ehdottaa.
- Parempi prossu? Emolevy? Muistit? 6-8tb Kiintolevy? Tai jotain ihan muuta? Ehdota ihan mitä tahansa vaihdossa niin katsotaan onko minulla tarvetta. Välirahan suhteen tavaroissa mieluiten niinpäin, että minä saan rahaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 684
Viestejä
4 276 080
Jäsenet
71 519
Uusin jäsen
Mäkkäri90

Hinta.fi

Ylös Bottom