Myyty Asus GeForce DUAL-RTX4070-12G[Kokemäki]

Nika

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
23.04.2022
Viestejä
14
Tuote:
Hinta:
500
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
26.10.2023 Verkkokauppa.comista
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Kyllä ja kaikki alkuperäiset pakkaussetit.
Muuta huomioitavaa:
Alta 2vk ollut koneessa kiinni.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa:
Mieluiten nouto Kokemäeltä
Maksutapa:
Käteinen/OP/siirto/Pivo


Kuva:
IMG_2047.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
932
hp + pk

Saatu sovittua f2f kaupat
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
932
Jaa tämähän myytiin sovituista kaupoista huolimatta toisaalle yv:nä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.09.2023
Viestejä
9
Jaa tämähän myytiin sovituista kaupoista huolimatta toisaalle yv:nä.
Ainakaan meitsille ei mennyt. Toivottavasti saatte kaupat lukkoon! (Jossei tämä siis oikeasti jo myyty ja oli vain väärinkäsitys)
 
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
213
Tuotteen osti lopulta @bullmaizer, hänen antamasta palautteesta päätellen. Mutta mitäpä sitä täälä sääntöjä kunnioittamaan, kun voi hakea itse välistä :tup:
Härskiä touhua jos olitte kaiken jo sopineet. Negatiivisen paikka tai vähintäänkin neutraali palaute kauppiaalle.
 
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
932
Härskiä touhua jos olitte kaiken jo sopineet. Negatiivisen paikka tai vähintäänkin neutraali palaute kauppiaalle.
Juu oli sovittu torstaina klo 17.31 kaupat ja missä törmätään. Myyjä sano ilmottavansa perjantaina tarkemman aikataulun.
Ei kuulunu ja ei vastannut viesteihin tähänkään mennessä whatsappissa :tup:
@Speki oli jonossa tokana, mut tais tämä kolmas kaveri tarjota yli pyynnin johonka myyjä tarttui.
 
Liittynyt
13.03.2022
Viestejä
1
Tuotteen osti lopulta @bullmaizer, hänen antamasta palautteesta päätellen. Mutta mitäpä sitä täälä sääntöjä kunnioittamaan, kun voi hakea itse välistä :tup:
Pyynnillä meni, haku tapahtui samana iltana. Osanottoni siitä ettet itse kyennyt heti noutamaan. Veikkaan että myyjän ainut tavoite oli saada tavara mahd. nopeesti käsistä. ja se toteutui, miks ihmeessä pitäs jäädä odotteleman?
 
Liittynyt
12.08.2020
Viestejä
932
Pyynnillä meni, haku tapahtui samana iltana. Osanottoni siitä ettet itse kyennyt heti noutamaan. Veikkaan että myyjän ainut tavoite oli saada tavara mahd. nopeesti käsistä. ja se toteutui, miks ihmeessä pitäs jäädä odotteleman?
Antamasi palautteen ja tägätyn viestin huomioiden, voi arvioida jo hyvinkin paljon mitä sulla liikkuu korvien välissä. Tähän en jaksa edes perusteluita sulle latoa, kun ne tuskin perille asti menee.
 
Liittynyt
09.03.2017
Viestejä
798
Pyynnillä meni, haku tapahtui samana iltana. Osanottoni siitä ettet itse kyennyt heti noutamaan. Veikkaan että myyjän ainut tavoite oli saada tavara mahd. nopeesti käsistä. ja se toteutui, miks ihmeessä pitäs jäädä odotteleman?
Onhan toi törkeää ohimyyntiä jos kaupat on jo sovittu, sillä ei ole siinä vaiheessa mitään väliä jos haet nopeammin. Täällä on tietyt säännöt johon sitoutuu kun kauppoja tekee.
 
Liittynyt
09.08.2020
Viestejä
94
Se että joku toinen pystyy hakemaan tuotteen nopeammin ei ole peruste myymään ensimmäisen HP:n tarjonneen ohi, ihme perseilyä taas.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 214
Viestejä
4 310 389
Jäsenet
71 992
Uusin jäsen
Peppi

Hinta.fi

Ylös Bottom