Myydään ASUS Flow x13 läppäri 250e Riihimäki

koneksi

Mainauslaardi
Tuote:ASUS Flow x13
Hinta:250
Tuote ostettu (mistä ja milloin): gogantti, julkaisun aikaan. Tarkistan aamusta tarkan ajankohdan
Kuitti löytyy (takuu voimassa):kuitti sähköisenä, takuu ei voimassa
Muuta huomioitavaa:
Vuoden aikana ei oo kauhean montaa kertaa käytetty, joten joutaa myyntiin pientä käytön jälkeä näkyy.
Specsit: 2021 ROG Flow X13

GV301QH-K6069T

Compare

w250

2021 ROG Flow X1

Processor​

AMD Ryzen™ 7 5800HS Mobile Processor (8-core/16-thread, 20MB cache, up to 4.4 GHz max boost)
NVIDIA® GeForce GTX™ 1650
With ROG Boost up to 1255MHz at 35W

Display​

13.4-inch
FHD+ 16:10 (1920 x 1200, WUXGA)
IPS-level
Glossy display
sRGB:100%
Adobe:75%
DCI-P3:75%
Touch Screen
Refresh Rate:120Hz
Adaptive-Sync
Pantone Validated
Support stylus:Yes
Optimus

16gb RAM
512gb SSD

Tuotesivu 2021 ROG Flow X13

Toimitustapa: Nouto, postitus
Maksutapa: käteinen / mobilepay. Suosin mobilepayta

IMG20241217200744.jpg

IMG20241217183525.jpg

IMG20241217183508.jpg

IMG20241217183430.jpg

200e noudolla. Voisinko saada hieman parempia kuvia näppäimistön alueelta? Onko näytössä jälkiä?

200e noudolla. Voisinko saada hieman parempia kuvia näppäimistön alueelta? Onko näytössä jälkiä?
No lyödään kaupat lukkoon aamusta, lähestyn yskärillä noin 30 min sisään paremmassa valossa ostetuilla kuvilla.

Minun pitää ihan lukasta säännöt kuin tämä menee etten kuse jomman kumman muroihin. Editoin tähän kohta jos tulkitsen oikein.
Kappas, olikin kilpailua. Itse ostajana/tarjoajana oletin lauseesta "No lyödään kaupat lukkoon aamusta, lähestyn yskärillä noin 30 min sisään paremmassa valossa ostetuilla kuvilla". että olisit minulle tuohon hintaan tämän kaupannut ja laitat aamulla osoitetietoja yms. Lainaus säännöistä: "Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla".

Olisin olettanut toisin, jos olisit esimerkiksi maininnut lauseen yhteydessä, että "lyödään kaupat lukkoon aamusta jos ei tule parempia/hp tarjousta". jolloin sääntö: "- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle." olisi käynyt järkiin.

Mutta miten näitä sääntöjä sitten luetaan onkin asia erikseen? Myyjänä sinä varmaan päätät loppupeleissä kenelle tuotteen myyt...

Edit: Oliko sinun alkuperäinen tarkoituksesi hyväksyä tuo noutotarjoukseni, vai odotella aamuun asti parempaa?

Aika hassua, jos tuollaisesta hinnasta vielä tinkii mutta vähän tarjouksen hyväksymiseltä alustavasti vaikutti. Tästä kuitenkin jonoon HP + postit

Viimeksi muokattu:
Kappas, olikin kilpailua. Itse ostajana/tarjoajana oletin lauseesta "No lyödään kaupat lukkoon aamusta, lähestyn yskärillä noin 30 min sisään paremmassa valossa ostetuilla kuvilla". että olisit minulle tuohon hintaan tämän kaupannut ja laitat aamulla osoitetietoja yms. Lainaus säännöistä: "Jos hyväksyt tarjouksen alle hintapyynnön, sitoudut myymään tuotteen kyseisellä hinnalla".

Olisin olettanut toisin, jos olisit esimerkiksi maininnut lauseen yhteydessä, että "lyödään kaupat lukkoon aamusta jos ei tule parempia/hp tarjousta". jolloin sääntö: "- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle." olisi käynyt järkiin.

Mutta miten näitä sääntöjä sitten luetaan onkin asia erikseen? Myyjänä sinä varmaan päätät loppupeleissä kenelle tuotteen myyt...

Edit: Oliko sinun alkuperäinen tarkoituksesi hyväksyä tuo noutotarjoukseni, vai odotella aamuun asti parempaa?
Näillä mennään, jatketaan yskärillä.

Statistiikka

Viestiketjuista
265 257
Jäsenet
75 585
Uusin jäsen
fran

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom