Myyty Asus Dual rx 6650xt, Jalasjärvi

Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
309
Tuote: Asus Radeon RX 6650 XT Dual OC V2 8GB
Hinta: 185€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): (Proshop 5/2023)
Kuitti löytyy (takuu voimassa): kyllä
Muuta huomioitavaa:
Yhteensopivuus ongelmia tai jotain vikaa? (Virtalähde on itsellä vielä kysymys jos on liian heikko. Testaan kun uusi tulee)

Kortti on nyt koeajettu (uudelleen) edellisen omistajan toimesta. Toimi ilman suurempia ongelmia hänen 2 eri kokoonpanossaan. (kerran BF2042 kaatui mutta toimi heti uudestaan)
Ryzen 5600x ja i3 12100 kokoonpanoissaan. (minun i5 11400 ei edelleenkään suostu yhteistoimintaan, Tilaan uuden virtalähteen jos se auttaa)

Joten uusimpien testien perusteella toimii 66% varmuudella. Joten en voi taata toimivuutta. Takuu on kuitenkin voimassa jos sitä haluaa selvittää.
myydään epävarmana/ongelmallisena ilman palautusoikeutta.

[Voi toki sopia palautus oikeudestakin. Silloin ostaja maksaa postikulut molempiin suuntiin mutta palautan näytönohjaimen hinnan kun olen saanut kortin takaisin. Jos kortti toimii niin maksaa tietysti vain 1 postit. Palautus tulee tehdä 3 päivän sisällä omaan postiin saapumisesta]

Joitain huomioita. Kortti on toiminut paremmin kokoonpanoissa joissa on laadukas virtalähde ja/tai pelataan fullhd tai 2k näytöllä [toimivuus testattu kuitenkin myös 4k näytöllä edellisen omistajan koneella]

--------
Vanhemmat tiedot:

Kortin tarina ja toimivuus on värikäs joten lue hyvin. (Ongelmat osiossa myös lisää ajatuksia)

1. Omistaja ei saanut korttia toimimaan (windows valitti ajureista) ja lähetti sen takuuseen. Takuu huollon mukaan kortti toimii hyvin.
2. Omistajalla kortti toimi jatkuvassa käytössä ilman mitään ongelmaa.
3. Omistaja eli minä. Pelit kaatuilee samaan tapaan eli peli pysähtyy alussa ja amd ohjelma ilmoittaa ongelmasta. Kone toimii yleensä tämän jälkeen normaalista. Ei siis kaadu kokonaan. Pelkkä peli.

Kokoonpanot joissa ollut.

1. I7 7700k - pelit ei toimi, (1 omistaja)
2. Ryzen 2700x - pelit ei toimi, (1 omistaja)
3. Ryzen 5600x, msi b550 - toimii ilman mitään ongelmia (2 omistaja)
4. i5 11400, h510, seasonic budget power 650w- pelit ei köynnisty. Amd ohjelma sanoo virheeksi ohjaimen aikakatkaisu tai muu vastaava. (3 eli minä)
5. ryzen 5600x uudestaan laatu power - toimii
6. i3 12100, laatu powet - toimii

--------‐------
Alkuperöinen ilmoitukseni jonka jälkeen tutkin asiaa lisää.

Ollut edellisille omistajalla pelikäytössä. Toiminut ilman ongelmia.

Minun windows 11 (uusin päivitys:rolleyes:) kokoonpano ei kuitenkaan tykännyt AMD ajureista. Stressitestit yms toimii mainiosti mutta monet pelit sammuu ajuri ongelmaan.
Kone ei kaadu vaan pelit sammuu.

Tätä ei edellisellä omistajalla ollut missään vaiheessa... Näihin löytyy ohjeita netistä mitä muuttaa yms mutta itsellä ei Kiinnostus riittänyt vaikka teho/laatu olisi tässä yksi parhaista...

Itse kortti vaikuttaa hyvältä. Omaan korvaan miellyttävän hiljainen. Tuulettimet humisee eikä vingu yms.

Suosittelen jos tiedät amd sopivan

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jalasjärvi
Toimitustapa: Nouto / postitus
Maksutapa: mobilepay / sähköinen siirto
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.10.2020
Viestejä
1 006
Ai että amd ajuri spesialisti pitää olla että käyttää amd tuotteita? :D

Kaikenlaista paskaa ja propagandaa

Kuule jos ei pelit toimi Windowsin uudelleenasentamisen ja/tai DDU käyttämisen jälkeen, se on rikki se kortti ja takuuhuoltoon eikä myydä ongelmallista tuoteta toiselle. Vai?

Kokeile vielä yhtä juttua - joskus on tullut vastaan että esim HDMI piuhalla kaatuuilee mutta toimii Displayportilla
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
309
Kyseisestä ajuri ongelmasta on täälläkin keskustelu.

Mutta sinun innoittaman asennan windows 10 ja kokeilen muitakin vinkkejä :)
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
309
Jälleen myynnissä. Kortti on postissa tulossa minulle. [Todennäköisesti huomenna kun tänään on lakko]

Kortti on testattu normaalisti toimivaksi 2 eri koneessa.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
541
150 ja nouto jos ei oo jossain koskueella asti
 
Liittynyt
05.01.2019
Viestejä
265
Windows/softapuolen haaste. Devicemanagerilla ajuri poistoon ohjelmineen, uudelleen käynnistys ja ajurin uudelleen asennus.
 
Liittynyt
02.03.2021
Viestejä
309
150 ja nouto jos ei oo jossain koskueella asti
Abc vieressä on.

Tällä hetkellä yv kautta paras 165e plus postit. (Epävarma vielä kylläkin)

Aika lähellä ollaan näissä. Voin yrittää tänään saada postiinkin jos liikkuu.

Kortti ON nyt minulla. Eli posti liikkui
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
243 605
Viestejä
4 248 458
Jäsenet
71 369
Uusin jäsen
valsal

Hinta.fi

Ylös Bottom