Myyty Asus Crosshair VII + AMD Ryzen 2700X

Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
419
Myytävä tuote: Kyseinen emo/prosessori paketti
Hinta: 370€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Emolevy kaisa:netistä 02/19 ja prosessori multitronicilta 10/18
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kummastakin löytyy ja takuukuitit myös
Muuta huomioitavaa: Myydään kyseinen setti pois 3000 sarjaan siirtymisen myötä. Kyseinen setti toimii ilman mitään ongelmia eikä ole kelloiteltu. Emolevyn paketti on myös tallessa jos tarvetta.


Sijainti: Joroinen
Toimitustapa: Nouto, Posti ja Matkahuolto
Maksutapa: Mobilepay, Tilisiirto ja Käteinen


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.07.2019
Viestejä
25
Myy emolevy N1kkelille ja prossu mulle! Onnistuuko? Itselle olisi prossulle käyttöä, mutta rakennan söpöä ITX:ää, joten mobo ei käy.

Tarjoan pelkästä prossusta 200€ 180€. Postit tietysti minun piikkiin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
419
Myy emolevy N1kkelille ja prossu mulle! Onnistuuko? Itselle olisi prossulle käyttöä, mutta rakennan söpöä ITX:ää, joten mobo ei käy.

Tarjoan pelkästä prossusta 200€. Postit tietysti minun piikkiin.
Odotellaan nyt vielä jos tuo pakettina lähtisi
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
153
Huomautus - Kauppa-alueen säännöistä: "Hinnasta valittaminen on kielletty. Myyjä saa vapaasti päättää kenelle myy, millä hintaa ja miten, jos hintapyyntöä ei ole tarjottu."
Odotellaan nyt vielä jos tuo pakettina lähtisi
Varmaankin täälläkin hintapoliisit kielletty, mutta silti sillä uhalla on ääneen ihmeteltävä miksi tuo tarjous ei kelpaa. Luuletko tosiaan saavasi parempia, kun täällä myynti-osiossa on 2700x myyty jo useaan kertaan 170-190€ ja amazon.de:stä tuon kyseisen emon saa uutena 200-250€ riippuen päivästä?

Tarjoan 320€ paketistasi, joka on todella paljon lähempänä todellista markkinahintaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 505
Viestejä
4 164 517
Jäsenet
70 417
Uusin jäsen
teboxi

Hinta.fi

Ylös Bottom