• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Asus 27" TUF Gaming VG27AQA1A

Liittynyt
06.10.2020
Viestejä
12
Juuri tällaista näyttöä olen koittanut etsiskellä, mutta nuukuus ja asiantuntemattomuus ovat vielä estäneet tekemästä hankintaa. Onko tietäjillä sanoa tästä jotakin puolesta tai vastaan?

Asuksen näytöissä on kai jonkin verran valovuotoa, mutta lieneekö se vain IPS-paneelien ongelma? Kaiuttimista joku oli jo arvostelussa maininnut, ettei ole häävit, mutta eipä niitä tule mihinkään vaativaan tarvitsemaankaan.
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
731
IPS:n itse ennemmin ottaisin, ja mielellään vähän isomman (tai leveämmän). On kai kohtuu vastaavia saanut samaan hintaan?
 
Liittynyt
16.06.2018
Viestejä
68
IPS ja VA on osittain myös makukysymys. Jos olet nähnyt kummankin livenä, niin tiedät kumman puutteet häiritsee enemmän. Itse pärjään VA näytöillä hyvin, ja ei IPS huono ole mutta aina sitä mustan syvyyttä vähän kaipaisi enemmän. Toisaalta IPS on joskus miellyttävämpi teksinkäsittelyssä kun sen kuva on jotenkin stabiilimman näköinen yleensä, VA jotenkin vähän suttuisempi, olisiko alipikseliasettelusta kyse tms
 
Liittynyt
20.07.2020
Viestejä
731
IPS:n värit on puhtaammat ja katselukulma parempi. VA muistuttaa kuvaltaan enemmän TN-näyttöjä. Paitsi kontrasti on parempi. Ja valovuotoa oli ainakin pikaisesti enemmän Asuksen VA-mallissa kuin IPS Rtingsissä (ei kerro totuutta koska eri mallit ja vaihteluakin voi olla).
 

kz-

Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
85
Näkyy olevan 199,99€ verkkiksessä

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 475
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom