Pikku päivitys tullut, tosin laittaa vaan G29:llä forceja toimimaan eikä mtn. muuta.
Mulla oli jo rikkonut peliä, käynnistin tuon hotfixin jälkeen (ei ole Login rattia) nyt 20 aikoihin uudelleen pelin niin kesti varmaan minuutin käynnistys, seurauksella että olin Offline.
No pelin uudelleen käynnistys ja toimi eli Online taas, vaikkakaan yhtään tulosta ei ole päivän mittaan uploadannut.
Sitten olin FFB säätämässä niin mitä hittoa, ei ollut enää ESC/Back mikä se olikaan...kohtaa valikossa, en voinut poistua valikosta. Kun ESCiä naputtelin niin ruudun oikealla reunalla vilkkui samalla ESC -poistu nappi.
Ei ottanut siitä backia kun osoittimella sitäkin naputtelin.
Ei auttanut muu kuin ALT+F4 niin sen jälkeen (taas) toimi. Tiedostojen tarkistuksenkin tein välillä, kaikki 100% kunnossa eli yhtäkään tiedostoa ei uudelleen ladattu.
Kävi tänään hauska juttu, puolenpäivän aikaan laitoin pelin käyntiin ekan kerran että kokeillaampas ja samalla saunan lämpiämään.
Vähän ennen klo 17 lopetin pelaamisen ettei enää jaksa niin tuli heti mieleen että perkl...se sauna, oli kiuas sammunut jo varmaan 2 tuntia sitten, kivetkin enää haaleita.
Patch Notes:
- Fixed the FFB issue on the Logitech G29 wheel
Hello everyone,
Firstly, thank you all for the amazing support you’ve shown Assetto Corsa Rally since launch.
We’ve truly been blown away by your kind words, your enthusiasm, and, most importantly, the feedback you’ve shared.
Irvin Zonca, our Creative and Game Director here at Supernova Games Studios, has recorded a personal message for you (see here).
We've deployed a hotfix for Logitech G29 users experiencing issues with FFB. Please close the game and update the client. You may need to restart Steam if the update isn't showing.
We also want to acknowledge the issues some of you have raised. Our team is actively working on them with high priority, and we’re pushing hard to deliver fixes as soon as possible.
While we don’t have an exact ETA just yet, we’ll keep you updated.
Current issues we’re addressing:
• Hardware not being detected
• FFB issues (Be sure to check the Discord server to see what’s working for others with your wheel base) https://www.discord.gg/assettocorsa
• Leaderboard times not updating
• Several smaller but impactful bugs