Myyty ASRock Radeon RX 7800 XT Steel Legend - 16GB GDDR6 RAM [TKU - €480] Takuu voimassa vajaa vuoden

Tuote: ASRock Radeon RX 7800 XT Steel Legend - 16GB GDDR6 RAM (ProShop)
Hinta: €480
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 9/23 ProShop
Kuitti löytyy (takuu voimassa): sähköpostista löytyy kuitti "Laitteiston valmistusvirheiden osalta annetaan laskutuspäivästä lähtien 2vuoden takuu." eli ymmärtääkseni lähes vuoden pitäisi olla vielä voimassa.
Muuta huomioitavaa: Myyn pois koska viimeaikoina olen palannut Overwatchin pariin ja jotain isoja stability ongelmia on, jotka tuntuisivat johtuvan AMD GPU:sta. Haluan siis palata Nvidian leiriin. Jonkinlainen varsin tunnistettava coilwhine on mielestäni myös olemassa tässä mallissa/yksilössä, huomaan ainakin itse sen hyvin jos on huoneessa hiljaista ja selaa esimerkiksi internettiä niin skrollatessa sivuja kuuluu sirinää. Täysin toimiva yksilö, mielestäni varsin hiljainen myös pelatessa etenkin jos vähän alikellottaa tai säätää tuulettimia ja lämmötkin itsellä vaikuttaisivat pysyneen varsin hyvinä. Eli voin muuten kyllä täydellä sydämellä suositella, jos AMD ja coilwhine OK. RGB:t löytyy ja muutenkin visuaalisesti omaa valkoista buildia kyllä täydentää hyvin. Ja lisätään vielä loppuun, että en ole kortille mitään itse tehnyt eli suoraan paketista koneeseen ja AMD:n ohjelmistolla pidetty joko vakioasetuksilla tai alikellotettuna, pelkästään pelikäytössä ollut.

Myydään toimivasta pelikoneesta pois

PC.jpg
.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Turku
Toimitustapa: Nouto tai postitus onnistuu myös hyvin jos maksu etukäteen (alkuperäinen kotelo ja muut tallella, eli tulee varmasti ehjänä perille ja saat nauttia hienosta kotelostakin!)
Maksutapa: MobilePayta suosin, tilisiirto onnistuu (lähetys kun rahat näkyy tilillä) ja käteinenkin onnistuu jos setelien aitous vahvistetaan esim. kaupassa yms.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
265 372
Jäsenet
75 596
Uusin jäsen
maro889

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom