Myyty ASRock J5040-ITX ja 20gb DDR4 Seinäjoki

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Tuote: ASRock J5040-ITX emolevy ja 20gb muistia. Pakettina myynnissä. En jaksa erikseen myydä.
Hinta: 80€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Multitronic 2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Ei / Ei
Muuta huomioitavaa: Emolevyssä on siis integroitu CPU ja GPU. Sopii esimerkiksi NAS käyttöön.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Seinäjoki
Toimitustapa: Nouto / posti
Maksutapa: Mobilepay, tilisiirto


Kuva:

IMG_20240116_210442.jpg
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Säännöissä lukee että "Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle."

Otin yksityisviestillä yhteyttä kyselläkseni tilinumeroa, ilmoitti että tuote on myyty. Hyvin omituista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
968
Pahoittelut. Tässä saattoi minulla tulla virhe. Muistin, että sääntöjen mukaan täytyy myydä sille kuka tarjoaa HP:n ekana.

Pidin siis viestiä "HP + posti" tähän sääntöön viittaavana enemmän kuin viestiä "Kiinnostunut"
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Asiaton käytös
Pahoittelut. Tässä saattoi minulla tulla virhe. Muistin, että sääntöjen mukaan täytyy myydä sille kuka tarjoaa HP:n ekana.

Pidin siis viestiä "HP + posti" tähän sääntöön viittaavana enemmän kuin viestiä "Kiinnostunut"
Osaathan sä yksityisviestit lukea, kysyin postikuluja ja kokoaissummaa että voisin siirtää rahaa.

Onko täällä foorumilla kaikki näin autisteja että kommunikoidaan koodikielellä ja mikäli koittaa tehdä kaupat suomeksi niin sitä ei ymmärretä?
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
121
Osaathan sä yksityisviestit lukea, kysyin postikuluja ja kokoaissummaa että voisin siirtää rahaa.

Onko täällä foorumilla kaikki näin autisteja että kommunikoidaan koodikielellä ja mikäli koittaa tehdä kaupat suomeksi niin sitä ei ymmärretä?
Semmoista se on, suosittelen vain sopeutumaan bbs-iotechin autistiseen menoon.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Miks mä kirjoittaisin "kiinnostunut" jos en olisi kiinnostunut ostamaan myytävällä hinnalla? Eikö se suomeksi tarkoita sitä, ainakin enemmän kun langan toinen vastaus "haista paska+postit"? En tiedä tästä paikasta mutta näin toimii kaupankäynti tori.fi ja huuto.netissä ja vaikka rovaniemen markkinoilla.

Tämä paikka on outo.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Onko asia nyt siis niin että "haista paska + postit" on se taikasana jolla tällä foorumilla ilmoitetaan olevansa halukas ja kyvykäs ostamaan myytävän tuotteen? Kaikki muu kyseisen tahtotilan ilmaisu millään muilla suomen, ruotsin tai englannin sanamuodoilla ei sisällä samaa legaliteettia?

Tämän voisi laittaa sääntöihin niin normaalit ihmisetkin ymmärtää.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Onko asia nyt siis niin että "haista paska + postit" on se taikasana jolla tällä foorumilla ilmoitetaan olevansa halukas ja kyvykäs ostamaan myytävän tuotteen? Kaikki muu kyseisen tahtotilan ilmaisu millään muilla suomen, ruotsin tai englannin sanamuodoilla ei sisällä samaa legaliteettia?

Tämän voisi laittaa sääntöihin niin normaalit ihmisetkin ymmärtää.
Niinno, sitä on kaikenlaista renkaanpotkijaa olemassa jotka käyttävät aikansa turhaan paskanjauhantaan ja kyselevät kaiken alkuperäisestä pakkauksesta ja omistajahistoriasta lähtien niin kyllä, "hp+postit" on ainakin mielestäni huomattavasti selkeämpää kommunikointia ostohalusta kuin pelkkä "kiinnostunut" joka voi tarkoittaa vaikka mitä.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
"kiinnostunut" joka voi tarkoittaa vaikka mitä.
Mitä muuta se voi tarkoittaa tässä yhteydessä kuin kiinnostunut ostamaan tuotteen, kun säännöissä nimenoman vaaditaan että tämä on ilmaistava mikäli haluaa sitoutua ostamaan tuotteen? Miksi mä tähän lankaan kirjoittaisin kiinnostunut jos en nimenomaan varatakseni tuotteeseen osto-oikeuden sääntöjen mukaisesti? Voinhan mä potkia renkaita ilman kiinnostuksen ilmaisemistakin.

Kyse on nyt vain siitä että "hp+postit" on selvästi vakiintunut taikasanaksi, joka ainakin minun silmiini särähtää aika epäkohteliaalta, alakoulussa siitä oli vielä rumempi muoto "hv" mutta siitä tuli jo jälki-istuntoa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Kyse on nyt vain siitä että "hp+postit" on selvästi vakiintunut taikasanaksi, joka ainakin minun silmiini särähtää aika epäkohteliaalta, alakoulussa siitä oli vielä rumempi muoto "hv" mutta siitä tuli jo jälki-istuntoa.
Eikä ole, se nyt on ehkä lyhin tapa ilmaista asia mutta voit kirjoittaa vaikka "ostan" tai ihan minä tahansa haluamasi variaation. Kiinnostunut ei ole sama asia.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Eikä ole, se nyt on ehkä lyhin tapa ilmaista asia mutta voit kirjoittaa vaikka "ostan" tai ihan minä tahansa haluamasi variaation. Kiinnostunut ei ole sama asia.
"(Olen) kiinnostunut (ostamaan tuotteen)" on mielestäni kyllä ihan suomen kielen semantiikan mukainen tässä kontekstissa. Mä en vieläkään ymmärrä mitä muuta se voisi tarkoittaa, "(Olen) kiinnostunut (maksamaan tuotteesta sovittua vähemmän)?"

Lisäksi laitoin sulle viestin jossa kysyin postikuluja eli kokonaissummaa siirtääkseni rahaa. Näin toimii kaupankäynti ainakin huuto.netissä ja tori.fissä. Täällä on ilmeisesti eri tavat, suomea ei ymmärretä mutta kryptisiä lyhenteitä kyllä.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
"(Olen) kiinnostunut (ostamaan tuotteen)" on mielestäni kyllä ihan suomen kielen semantiikan mukainen tässä kontekstissa. Mä en vieläkään ymmärrä mitä muuta se voisi tarkoittaa, "(Olen) kiinnostunut (maksamaan tuotteesta sovittua vähemmän)?"

Lisäksi laitoin sulle viestin jossa kysyin postikuluja eli kokonaissummaa siirtääkseni rahaa. Näin toimii kaupankäynti ainakin huuto.netissä ja tori.fissä. Täällä on ilmeisesti eri tavat, suomea ei ymmärretä mutta kryptisiä lyhenteitä kyllä.
Voi tarkoittaa vaikka sitä että olet kiinnostunut saamaan lisätietoja tuotteesta ennen ostopäätöstä = renkaanpotkija. Ja ostamisesta kiinnostuminen ei ole sama asia kuin ostaminen. Käyn minäkin autokaupassa koska olen kiinnostunut autosta X mutta ei se taiaa ostoaietta.

Lisäksi et ole laittanut minulle mitään viestiä enkä ole tätä tuotetta ollut myymässä tai ostamassa.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Voi tarkoittaa vaikka sitä että olet kiinnostunut saamaan lisätietoja tuotteesta ennen ostopäätöstä = renkaanpotkija.
Edelleenkin, miksi mä sen tähän kirjoittaisin? Vai kirjoitteleeko ihmiset tänne epämääräistä roskaa langat täyteen?

Ja ostamisesta kiinnostuminen ei ole sama asia kuin ostaminen. Käyn minäkin autokaupassa koska olen kiinnostunut autosta X mutta ei se taiaa ostoaietta.
Jos sä menet autokauppaan, näet hintalapun ja nykäiset myyjää hihasta ja sanot että "olet kiinnostunut ostamaan tämän auton", niin kyllä se mun mielestä on osto-aie. Tietenkin siitä on epäkohteliaampi versio "haluan ostaa tämän auton", ja siitä edelleen vielä "ostan tämän auton" (ostajaa todennäköisesti pidettäisiin hieman yksinkertaisena) ja lopulta "hp+postit" (ostajan huoltajalle soitettaisiin että hakee vammaisen kotiinsa).
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Edelleenkin, miksi mä sen tähän kirjoittaisin? Vai kirjoitteleeko ihmiset tänne epämääräistä roskaa langat täyteen?



Jos sä menet autokauppaan, näet hintalapun ja nykäiset myyjää hihasta ja sanot että "olet kiinnostunut ostamaan tämän auton", niin kyllä se mun mielestä on osto-aie. Tietenkin siitä on epäkohteliaampi versio "haluan ostaa tämän auton", ja siitä edelleen vielä "ostan tämän auton" (ostajaa todennäköisesti pidettäisiin hieman yksinkertaisena) ja lopulta "hp+postit" (ostajan huoltajalle soitettaisiin että hakee vammaisen kotiinsa").
Ehkä sun kannattaa tehdä ostokset muualla jos näinkin yksinkertainen sosiaalinen konventio aiheuttaa noin huomattavaa päänvaivaa että täytyy haukkua koko foorumin käyttäjäkunta autistiseksi.
pientä ironiaa havaittavissa
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Ehkä sun kannattaa tehdä ostokset muualla jos näinkin yksinkertainen sosiaalinen konventio aiheuttaa noin huomattavaa päänvaivaa että täytyy haukkua koko foorumin käyttäjäkunta autistiseksi.
Sitähän minä juuri tuossa ylempänä kysyinkin että täällä täytyy kaupat tehdä taikasanalla "hp+postit", muuta ei ymmärretä.

Se muuten ei ole sosiaalinen konventio koska autokaupassa se ei toimi.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Sitähän minä juuri tuossa ylempänä kysyinkin että täällä täytyy kaupat tehdä taikasanalla "hp+postit", muuta ei ymmärretä.

Se muuten ei ole sosiaalinen konventio koska autokaupassa se ei toimi.
Ei täydy, se vaan helpottaa asiaa kun ei tarvi arvailla mitä toinen tarkoittaa kiinnostumisellaan
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Ei täydy, se vaan helpottaa asiaa kun ei tarvi arvailla mitä toinen tarkoittaa kiinnostumisellaan
Kerro mulle mitä se voisi tarkoittaa, olen sitä tässä langassa kaikilta kysellyt, kukaan ei ole vastannut mitä se tarkoittaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 396
Kerro mulle mitä se voisi tarkoittaa, olen sitä tässä langassa kaikilta kysellyt, kukaan ei ole vastannut mitä se tarkoittaa.
Olen jo ainakin kaksi kertaa kertonut. Toki jos et sitä(kään) ymmärrä niin tää keskustelu on aika turhaa yhden myyntilangan pumppaamista niin jätän tän omalta osaltani tähän
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Olen jo ainakin kaksi kertaa kertonut. Toki jos et sitä(kään) ymmärrä niin tää keskustelu on aika turhaa yhden myyntilangan pumppaamista niin jätän tän omalta osaltani tähän
Mielestäsi kiinnostunut tarkoittaa sitä että en ole kiinnostunut ostamaan tuotetta.

Mielestäni kiinnostunut tarkoittaa sitä että olen kiinnostunut ostamaan tuotteen tarjotulla hinnalla foorumin sääntöjen mukaisesti.

Foorumin sääntöihin voisi lisätä tuon taikasanan "hp+postit", kerran suomen kieli ei toimi.
 
Liittynyt
15.07.2023
Viestejä
15
Ohjeistin lopettamaan vääntämisen aiemmassa viestissä
@modex Vääntö loppuu tähän viestiin.
No sehän loppui jo kolme tuntia sitten, mutta pääsit silti leikkimään virtuaalituomaria. Voisitko nyt tuomaroida tuon alkuperäisen viestinikin samalla kun myyjä teki oharit.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 380
Viestejä
4 216 036
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom