Asioita mitä et ikinä tee selvinpäin

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Alustus on on vähän RB tasoa, mutta jos kestää, niin katsotaas mitä hommia ei tule tehtyä koskaan jos harvoin ilman että että edes pari neuvoa-antavaa on pohjilla:)

Mitähän itse en kykene ilman paria kalexia tekemään:

Pleikan pelaaminen selvinpäin, varsinkin autopelit = ajan helvetin hyvin:tup:

Siivoaminen, vaatii aina muutaman pohjille. Sisältää imuroinnin, pölyjen pyyhkiminen, moppaaminen, pyykkäys.

Auton pesu, kunnolla ja vahat päälle, not gonna happen jos selvinpäin, ja sisäsiivous.

Jonkun nettiongelman/ser- säätäminen.

Pihatyöt, lumityöt, nurtsin leikkaaminen, muu säätö.

Edit; nuita muita kun luin niin, karaoke unohtui omalta listalta, ja nakkarilla käynti. Varmaan paljon muutakin, tulee mieleen kun tulee...

Tälläisen ketun avaaminen:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 799
Mieleen tulevat ainakin

-Ole selvinpäin millään tapaa valmis soittamaan kavereille ja tutuille, jopa vuosien takaa, muuta kuin asia tarkoituksella. Kunnon maistissa sitä on melkein pakottamalla itseään siirrettävä soittoa selviämiseen. Niin kiihkeää se tahtotila ja tarve on. Kun sitten selviää, niin "joskus toiste. Eipä tässä ollut mitään suurempaa asiaa".

-Kirjaudu juurikaan facebookiin (harvemmin kun kirjautuu, pysyy asiasisältökin jotakuinki normistandardin rajoissa).

-Muodosta itse kontakteja vieraisiin ihmisiin, jos ei ole asiaa. Tai joku ympäristössä tapahtuva seikka ole siinä määrin sellainen, että jonkun yhden repliikin läppä minunkin suustani kuulijan korvaan voi lennättää.

-Olen lievässä jurrissa hyvä avaamaan keskusteluja ja ammentamaan sen. Ammenanhan ne selvänä pohdinnoista pääni "sisäisellä puheella", joka on hyvin vilkas. Selvänä olen "hyvä kuuntelija", joko kuuntelen hyvin keskittyneesti tai ruumiini läsnäololla aivojen ollessa automaattisesti offissa, eikä keskittyneenä.

-Kuuntele netissä musiikkia. lieväkin maisti on tila, joka herkistää suuresti sävelkorvaani ja sen antamaa mielihyvää, fantasiointia jne.

Mitään muuta ei sitten tulekkaan mieleen... Enemmän kyllä saan tehtyä selvinpäin ja vaikken ole kovin avautuvaista sorttia livenä, päivät yleensä kuluvat nopeasti.

Kirjoittanut itse on tällä hetkellä selvinpäin.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
4 261
Karaokea en (julkisesti) laula ilman mökäöljyn voitelemaa kurkunpäätä... Ja kännissä sitä varmaan kuulostaa vielä vähän karmeammalta kuin normaalisti :D

Yökerhoihin ei tule selvinpäin mentyä, tosin eipä nykyään oikein usein humalassakaan huvita.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
134
En ikinä osta mitään pizzaa tai vastaavaa ellen ole jurrissa. Voisikin kohta lähteä känkylle.
 
Liittynyt
10.01.2017
Viestejä
561
Juurin edellämainittuja auton pesua, koneen rassailua ja erityisesti talon pienet remontit esim. laminaatin laitto.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 766
Perinteiset laula karaokea tai tanssi. Sit on paljon jotain paskoja komediasarjoja ja -elokuvia, joita ei voi selvin päin katsella, mutta kännissä ovat sitten mukamas hauskoja.

Käy vieraissa naisissa. No, en kyllä käy kännissäkään, mutta kyllähän tuo otsikko tätä vastausta huutaa. :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 435
Viestejä
4 199 464
Jäsenet
70 906
Uusin jäsen
Zawaro

Hinta.fi

Ylös Bottom