- Liittynyt
- 11.12.2018
- Viestejä
- 20
Hei. En löytänyt yhtään postausta missä olisi juteltu asiakaspalvelun laadusta eri valmistajilla. Itse olen joutunut konetta kasatessa olemaan yhteydessä muutamaankiin yritykseen koskien heidän tuotteitaan ja suurimmasta osasta yrityksiä on ollut todella hyvä palvelu ja nyt ajattelin että onkohan muillakin samanlaisia kokemuksia tai jotain muita kokemuksia joita haluaisi jakaa ja kenties jopa vaikuttaa ostopäätökseen.
Ensimmäisenä Deepcool. Todella nopeasti vastasi kyselyihin vaikka tuki onkin kiinassa, asialliset vastaukset ja erittäin asiakasystävällinen palvelu. Kyselyt koskivat castle AiOta ja asia tuli ratkaistua. Ei mitään valittamista laittoivat jopa muutaman päivän päästä vielä viestiä onko enään ongelmia kyseisen tuotteen kanssa vai saako sulkea tiketin. Suosittelen.
Fractal Design. Oikeastaan kyse koski hieman rikkoutunut johtoa kotelossa ja täytetty sivuilla vain lomake virheestä. Vastasi parissa päivässä ja laittoivat uuden johdon tulemaan, eli todella hyvin toimi ja vastaus oli ystävällinen ja ohjeistava. Eli suosittelen kyllä fractalin tuotteita jos näin helposti hoituu ongelmat.
Alpenföhn. Kyselyä vain tuotteesta ja sopivuudesta johon tuli nopeasti asiallinen vastaus ohjeiden kera. Sai kuvan että jos ongelmia niin saa kattavan vastauksen ja ovat halukkaita auttamaan eli voin kyllä suositella kyseistä puljua.
Asus. No on tässä listassa huonojakin kokemuksia. Kysytty emolevystä sen verran että minkä kokoinen cooler/pumppu mahtuu (AiO pumppu) emolevyyn kun oma ei mahtunut (ei ollu antaa mitään muita mittoja kuin kiinnitysruuvien etäisyydet) sekä pienestä kosmeettisesta virheestä mikä tapahtunut tehtaalla (irroitettava muovilipare missä rog logo niin jotain suojamuovintapaista välissä osittain mitä ei saa irti mitenkään). Vastaukset tylyt sekä ei mitään halua tehdä asiakasta tyytyväiseksi kuulemma ihan normaalia että siellä välissä muovia. En kyllä voi suositella. Voisin kuvitella jos jollain muulla valmistajalla olisi vastaavanlainen ongelma niin olisivat vaan laittaneet sen uuden muutaman markan osan postiin.
Kuva liittyy tapaukseen.
Jos muillakin on kokemuksia samoista tai muista merkeistä niin mielelläni kuulisin. Tuo asus oli niin ala-arvoista toimintaa että en kyllä taida heidän tuotteisiin enään koskea. Olisivat edes asiallisesti vastanneet, eikä vain yhden lauseen murahduksia.
Ensimmäisenä Deepcool. Todella nopeasti vastasi kyselyihin vaikka tuki onkin kiinassa, asialliset vastaukset ja erittäin asiakasystävällinen palvelu. Kyselyt koskivat castle AiOta ja asia tuli ratkaistua. Ei mitään valittamista laittoivat jopa muutaman päivän päästä vielä viestiä onko enään ongelmia kyseisen tuotteen kanssa vai saako sulkea tiketin. Suosittelen.
Fractal Design. Oikeastaan kyse koski hieman rikkoutunut johtoa kotelossa ja täytetty sivuilla vain lomake virheestä. Vastasi parissa päivässä ja laittoivat uuden johdon tulemaan, eli todella hyvin toimi ja vastaus oli ystävällinen ja ohjeistava. Eli suosittelen kyllä fractalin tuotteita jos näin helposti hoituu ongelmat.
Alpenföhn. Kyselyä vain tuotteesta ja sopivuudesta johon tuli nopeasti asiallinen vastaus ohjeiden kera. Sai kuvan että jos ongelmia niin saa kattavan vastauksen ja ovat halukkaita auttamaan eli voin kyllä suositella kyseistä puljua.
Asus. No on tässä listassa huonojakin kokemuksia. Kysytty emolevystä sen verran että minkä kokoinen cooler/pumppu mahtuu (AiO pumppu) emolevyyn kun oma ei mahtunut (ei ollu antaa mitään muita mittoja kuin kiinnitysruuvien etäisyydet) sekä pienestä kosmeettisesta virheestä mikä tapahtunut tehtaalla (irroitettava muovilipare missä rog logo niin jotain suojamuovintapaista välissä osittain mitä ei saa irti mitenkään). Vastaukset tylyt sekä ei mitään halua tehdä asiakasta tyytyväiseksi kuulemma ihan normaalia että siellä välissä muovia. En kyllä voi suositella. Voisin kuvitella jos jollain muulla valmistajalla olisi vastaavanlainen ongelma niin olisivat vaan laittaneet sen uuden muutaman markan osan postiin.
Kuva liittyy tapaukseen.
Jos muillakin on kokemuksia samoista tai muista merkeistä niin mielelläni kuulisin. Tuo asus oli niin ala-arvoista toimintaa että en kyllä taida heidän tuotteisiin enään koskea. Olisivat edes asiallisesti vastanneet, eikä vain yhden lauseen murahduksia.