• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Aseenkanto- ja stand-your-ground -oikeudet Suomeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Manuu
  • Aloitettu Aloitettu
Jos ylinopeutta on todettu 20-60 km/h nopeurajoitusalueella yli 10 km/h tai 70-120 km/h nopeusrajoitusalueella yli 15 km/h ja vuoden aikana kolme. Taikka kahden vuoden aikana neljä.

Mutta saako tuossa monta sakkoa vai yhden sakon kaikista? Jos vaikka ajat kehän päästä päähän ylinopeutta ja kamera välähtää kolme kertaa matkalla?

Todennäköisesti kaikista erikseen. Tuohan on tulonsiirtojärjestelmä eikä mitään muuta. Saa pienemmät sakot jos on elätettäviä ja isommat jos on isot tulot. Peruste kuitenkin on valheellinen "aiheuttaen toiselle vaaraa", niinkuin se vaara olisi riippuvainen omien lasten määrästä. Sitä "toistakaan" ei koskaan ole mulle esitetty vaikka olen pyytänyt, mutta mitäpä väliä sillä on mitä valheita verolappuun suoltaa. Samaten "rikosuhrimaksun" oletettua rikoksen uhria ei ole pyynnöstäni esitetty. Tutkamittauksillakaan autosta vastaantulevaan ei mitään todellisuusarvoa kun mitataan jotain vastaantulijaa, ruotsissa ymmärtääkseni tuollainenkin on epätarkkuutensa vuoksi kielletty mutta täällä totuudella ei ole merkitystä tuoltakaan osin, vain tulonsiirrolla.

Viimeksi muokattu:
Niin ja jos kukaan ei tee rikoksia niin rikoksia on 0. Mutta hyvä, että otit asian puheeksi, selvästikin tarvitaan paljon lisää poliiseja, kovien tuomioiden lisäksi.
ne poliisit nyt ensisijainen tapa olisi vaikuttaa edes näihin kotimaalaisiin rötöstelijöihin. nekään ei balttien tapauksessa auta.

ne poliisit nyt ensisijainen tapa olisi vaikuttaa edes näihin kotimaalaisiin rötöstelijöihin. nekään ei balttien tapauksessa auta.
Baltian jamppoja on jäänyt paljon kiinni satamissa yms. Mikä saa sinut uskomaan, että mitään ei voi tehdä baltian rosvoille?

Baltian jamppoja on jäänyt paljon kiinni satamissa yms. Mikä saa sinut uskomaan, että mitään ei voi tehdä baltian rosvoille?
Yleensä baltian jamppojen rikokset kohdistuu sellaisiin kohteisiin, joissa viiveet rikoksen huomaamiselle on päivistä viikkoihin. Pahimmassa tapauksessa jopa kuukausiin. Jos multa viedään kuutio löpöä ja baltian jamppa jää kiinni satamassa, tuodaanko se löpö takasin sinne mistä se on vietykkin?

Yleensä baltian jamppojen rikokset kohdistuu sellaisiin kohteisiin, joissa viiveet rikoksen huomaamiselle on päivistä viikkoihin. Pahimmassa tapauksessa jopa kuukausiin. Jos multa viedään kuutio löpöä ja baltian jamppa jää kiinni satamassa, tuodaanko se löpö takasin sinne mistä se on vietykkin?
Kyllä, poliisi palauttaa varastetun omaisuuden heti tutkinnan/tuomion jälkeen. Käytännössä taidat kylläkin joutua itse sen poliisiasemalta käydä hakemassa.

Kyllä, poliisi palauttaa varastetun omaisuuden heti tutkinnan/tuomion jälkeen. Käytännössä taidat kylläkin joutua itse sen poliisilta käydä hakemassa.
Eli poliisi ei palauta varastettua omaisuutta. Toiseksi jos baltin autossa on vaikka 2 kuutiota löpöä, jotain random työkaluja loppu tila täynnä ja jää kiinni tänään. Minä teen rikosilmotuksen vaikka parin viikon tai kuukauden päästä kun huomaan rikoksen eli sen että multa on kadonnu polttoöljyt ja joku työkalu. Vähän hankalaa palautella niitä kaluja omistajilleen jos pisin suomea katoaa koko ajan sitä sun tätä.

Noi balttien rikokset tuli kun rajat aukesi ja kaikkia ulkomaan paskaväkeä alko vapaasti kulkemaan suomessa. Ne myös poistuu sillä jos se paskaväki pidetään varastamassa toisiltaan siellä baltiassa. Kovemmat tuomiot ja poliisien lisäämiset on ihan tehottomia noita vastaan, rajan sulkeminen ainoa toimiva ratkaisu. Tänkin topicin yksityisten omat ammuskelut ei auta kun siellä loma asunnolla tai maatalousrakennuksessa tai teollisuushallilla pitäs olla ampumassa se baltti kun se sinne tulee. Tai ansoittaa, jolloin yleensä itse tai joku sivullinen kuolee tähän nokkeluuteen.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
264 818
Jäsenet
75 493
Uusin jäsen
Tyhmäkoneekasaja22

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom