Arvonta Arvonta: Voita HyperX:n Fury RGB -muistit tai -SSD-asema

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Emo, prossu ja muistit setti pitäisi päivittää ja hommata joku G-sync näyttö.

Uusi kotelo houkuttelisi, vaikka edellinenkin on vasta tänä vuonna ostettu. Tuo mini itx -maailma on jotenkin niin muuttuva, että hankala päättää mikä miellyttää eniten.

Kiintolevyt varmuuskopiointiin ja varastointiin, uusi/isompi SSD peleille tai näytönohjain tehokkaampaan.

SSDeen lisäys valokuvakirjston kiihdyttäjäksi primocachella jolloin huipputurvallisesta raid 0 voisi siirtyä 1/5 eet mukaan luettuna.

Kaikki menee uusiksi, vaikka osa kerrallaan paitsi hiiri ja näppis. "Beggars can't be choosers".

Mulla on hankinnassa Ryzen paketti. Budjetilla, 2600 prossu tulossa. RGB muistit olis pirun cool!

Olen miettinyt josko LPX muistit vaihtais RGB versioiksi, toisaalta uusi kotelo kiinnostaisi myös. Voi olla jos Black Friday alesta sais m.2 aseman tai kaksi halvalla niin voisi läppäriin lisätä ja NASiin laittaa bufferiasemaksi.

Katsotaan mistä tulee hyviä tarjouksia vastaan ekana...
Joko lisää SSD-tallennustilaa tai GTX 1070 päivitys nopeampaan.

Alkuun kunnollinen emolevy, prosessori ja muistit. Nykyiset eivät ole enää tätä päivää. Tavoitteena saada kasattua upea ja pippurinen ITX-kokoluokan kone. RGB:llä saisi kivasti vaihdeltua koneen tunnelmaa sen ollessa pöydällä. Koska en ole vielä päässyt kokeilemaan RGB:llä varustettuja tuulettimia saati muita osia, niin tämä toimisi hyvänä kipinänä.

Pitäisi saada tehtyä päivitys nykyaikaan ja kokonaan uusi kone kasattua, eli kaikki uusiksi.

Koko kone pitäisi päivittää. Ehkäpä jopa mATX kokoluokkaan.

Lähetetty minun SM-G965F laitteesta Tapatalkilla

Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 783
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back