Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
En ole omistanut, enkä edes koskaan harkinnut. Mutta mielipide voisi muuttua jos tämän saisi kätösiin :)
 
One M8 meinasin kerran ostaa, mutta valinta osui toiseen. Viime aikoina htc ei ole näyttänyt olevan yhtä kilpailukykyinen vrt muut merkit
 
Ensimmäinen Android-puhelimeni oli ennakkotilattu HTC Desire alkuperäisiin specseihin kuuluvalla amoled-näytöllä. Silloin hirvitti maksaa puhelimesta kuuttasataa euroa vaan maailman parhaaksi puhelimeksi pitkän aikaan arvioitu puhelin lunasti kaikki odotukseni.
 
M8 punaisena vieläkin päivittäisessä käytössä. Kesällä tuli vaihdettua akku, kun vanha meinasi sanoa itsensä irti.
 
En ole koskaan omistanut, mutta olen kyllä harkinnut kyseistä merkkiä :)
 
Joku htc:n ensimmäisiä kosketusnäytöllisiä äly luuria tuli omistettua hetkenaikaa,mutta meni hermo siihen kunse ei oikein sormea totellut ja aina olisipitänyt kynäkädessä olla, niin lähti vaihtoon. ehkäpä ne onjo nykypäivänä hieman kehittyneempiä,saasnähdä pääseekö näkemään vai eikö.
 
En ole omistanut, enkä kyllä harkinnutkaan. Mielenkiintoinen uusi tuttavuus olisi siis.
 
HTC Prophet aka QTEK S200 ja TyTN II oli ensimmäisiä koskestusnäytöllisiä luurejani, mutta sen jälkeen tuli siirryttyä Android puolelle ja muihin merkkeihin.
 
Kyllä, omistin aikoinaan HTC Desiren. Oli se kova! :)
 
HTC Desire Z oli ensimmäinen kosketus Android luureihin S60:n jälkeen.
 
HTC one M7 palvellut pitkään ja todella hyvä puhelin on ollut
olen harkkinnut tuota U11 hankkimista:)
 
HTC Desire oli ensimmäinen Android-luuri, joka mulla oli. Kaverilta ostin halvalla. Ei yhtään paha, jopa ihan jees. Sittemmin onkin ollut vaan Androidia...
 
Kerran olen omistanut HTC:n puhelimen ja se kävi takuuhuollossa 3 kertaa ja lopulta sain rahat takaisin. Mutta olisihan se silti kiva saada uusi HTC:n puhelin vanhan omenan tilalle siinä toivossa, että tämä on kestävämpi yksilö. :)
 
HTC Sensation oli ensimmäinen kosketukseni Androideihin, ja eipä se oikein silloin vakuuttanut. Myöhemmin tuli One M7 ja se olikin jo ihan eri maata. Seuraavana vuonna päivitin One M8, joka oli vielä mahtavampi luuri :)
 
Olihan mulla aikoinaan todella hieno HTC P3300:

69174-phones-review-htc-p3300-smartphone-image1-HvVsamnxBl.jpg
 
Ensimmäinen HTC puhelimeni oli HD2, joka on mielestäni edelleenkin yksi kaikkien aikojen legendaarisimmista puhelimista, johtuen sen valtavasta suosiosta erityisesti rom-kehittäjien keskuudessa. Puhelin tuli alun perin Windows Mobile 6.5:llä, mutta pian sen pystyi korvaamaan Androidilla tai lukuisilla muilla alustoilla, joita taisivat loppuvaiheessa olla myös Win 95, Meego ja iOS.

Seuraava puhelin oli myös HTC, malliltaan One X. Sittemmin olen käyttänyt muita merkkejä, mutta HTC:sta jäi todella positiivinen mielikuva ja mielelläni käyttäisin heidän puhelimiaan vastakin.
 
Minulla oli edellinen puhelin HTC One M8, ja olin siihen tyytyväinen. Erityisesti etupaneelin stereokaiuttimet olivat kuuntelumukavuuden kannalta plussaa.
 
Olen omistanut pari HTC:tä, Desire Z:n ja One M8:n. Noista jäi vähän keskinkertainen mielikuva (varsinkin M8:sta), mutta mielelläni kokeilisin uudempaa mallia. Desire Z:n näppäimistö oli tosin erinomainen - kieltämättä siitä luopuminen ja virtuaalinäppäimistöihin siirtyminen oli karmea kokemus.
 
Ei ole ollut yhtään htc-laitetta, enkä muista yhtään mallia harkinneeni. Eiköhän nuokin ihan toimivia pelejä ole..
 
Htc tytn oli aikoinaan. Siitä kun tulisi nykyaikaan päivitetty versio niin luultavasti menisi hankinta listalle.
 
En, vaikka M7 olikin joskus harkinnassa
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
256 208
Viestejä
4 453 191
Jäsenet
73 674
Uusin jäsen
Eemeli77

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom