Arvonta Arvonta: Voita HTC:n U11-älypuhelin

Tila
Keskustelu on suljettu.
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 359
HTC Desire S oli ensimmäinen omistamani Android luuri, joskus 2011 tuli ostettua. Voi veljet, miten nopeelta se vaikutti Nokia Xpressmusic 5530:n verrattuna :lol:
 
Liittynyt
09.12.2016
Viestejä
474
Mun eka HTC oli tietysi Google G1

Tilasin sen saksasta ja samalla saksalaisen pre-paid liittymän, jolla sain sen puhelimen aktivoitua. Oli oikeasti hyvä puhelin, toki vähän sluggish mutta digasin varsinkin siitä näppiksestä.

Tietysti samalla Android tuli jäädäkseen omiin luureihini ja voin olla ylpeä, että olin tässä edelläkävijä. Aika nopeasti sitten kun alkoi Desiret ja muut tulemaan niin oli kaveritkin jo vakuuttuneet.

Tuon jälkeen mulla oli hetken HTC Hero, sehän oli raudalta melko samanlainen kuin tuo G1 mutta ei ollut fyysistä näppistä. Tykkäsin kyllä siitäkin mutta siihen kun tuli HTC:n oma käyttöliittymä niin jumalauta se meni aivan lopulliseen lagiin.

Tuosta sitten siirryin Desire Z:aan ja laitoin siihen tietysti G2:n rommin ja ylikellotin sitä. Olin ihan ekojen joukossa XDA:ssa murtamassa sen suojausta. Se oli pitkään käytössä koska tuon jälkeen ei sitten olekaan tullut järkeviä qwertyjä. Tässä oli myös poistettu G1:n ja Heron nänni ja tilalla oli tollainen "home" nappula, jota pystyi myös hipaisemaan. Helvetin kätevä.

Sen jälkeen tuli vielä HTC One X. Perkele se kävi kuumana ja akku kesti ainakin 4 tuntia jos ei paljoa käyttänyt. Muuten ihan mahtava luuri. Sen paskoin ja se meni niin helposti, että jäi toistaiseksi viimeiseksi HTC:ksi. Toki sen jälkeen oli hetken faijan vanha Desire HD käytössä kun etsin uutta luuria mutta anyways.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
45
Muutama HTC:n puhelin jo käytetty läpi. HTC:n desire tuli ensimmäisenä hommattua ja ai jestas se oli hyvä, tämän jälkeen Desire C joka taas oli pieni ja muutenkin tuntui alkuperäisen jälkeen kohtuu muoviselta kapistukselta. Muutama samppa välissä ja noin vuosi sitten vaihto takaisin HTC:n One M8s luuriin, johon en ole vielä kertaakaan pettynyt tai kauppoja katunut.
 

DonX

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
290
En ole vielä omistanut vielä HTC, aina tarkistelen speksejä, kun on luurin vaihto aika.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
42
Enpä ole koskaan ollut HTC puhelimen omistaja. Joskus puhelinta hankkiessa HTC ollut vaihtoehtona, mutta tullut hankittua toisen firman luuri.
 

Electrolytic

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
175
En ole omistanut. Tulevaisuutta ei tiedä, merkkiä on mukava välillä vaihtaa.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
78
Joskus aikoinaan meinasin ostaa ensimmäiseksi älymobiililaitteeksi htc wildfiren :eek:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
5
HTC Desire oli joskus käytössä, ja vieläkin se tuola varalla työpöydän laatikossa lymyilee
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
92
One M8 oli aikanaan käytössä puolen vuoden ajan mutta kyllästyin kameraan, vaikka pimeässä varsin toimiva siihen aikaan. HTC U11 kävi mielessä kun se markkinoille tuli mutta HTC:n hinnoittelu vähensi taas kerran ostointoa. Eikä sitä siisteintä punaista väriä ollut täälläpäin tarjolla ;)
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
142
En ole vielä koskaan omistanut HTC:tä , mutta U11 on joululistallani ja samassa painii myös Huawei Mate 10 mallisto.

Toivotan itselleni onnea arvontaan ! =D
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
3 204
En ole omistanut, mutta voisin ostaa jos löytyy mielenkiintoinen malli tulevaisuudessa.
 

Bl-Papu

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
106
En ole vielä HTCta omistanut. Kameraominaisuudet ovat päällimmäisinä speksivaatimuksissa, kun jossain vaiheessa tutkailen uutta puhelinta. Myös akku saisi kestää suht pitkään.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Olen, oli ensinmäisiä 1080p puhelimia.
Hyvin kesti upotuksenki vessanpönttöön, hyvä puhelin oli.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
1
En ole omistanu.... Olen ollu vaan yleisesti samsungin käyttäjä mutta oisha se kiva kokkeilla ja käyttää toistakin merkkiä :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
49
Aikoinaan tuli omistettua useampikin htc:n kapula esim. Touch ja Touch HD ja oiskos ollu joku p3600 tai vastaava... Winmo oli voimissaa tuolloin ennen iphööniä/anroidia...
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 855
HTC Desire ja One S olleet. Kummastakin jäi hampaankoloon lyhyen päivitystuen takia, onneksi elinikää sai lisää rootin kautta.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
189
En ole omistanut HTC:n puhelimia, mutta olen harkinnut aikoinaan HTC Desiren ostoa. Päädyin toiseen merkkiin halvemman hinnan vuoksi, vaikka Desire olisi ollut tyylikkäämpi ja tehokkaampi ja optinen trackball kätevä käyttää.
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
2 283
HTC:n Windows Phonea käytin hetkisen ja HTC Desireä myös käytettynä - jonka sain kaverin kautta.
HTC:n heikkous on ollut, että liikaa malleja ja epäselvästi nimettynä - siis näin perus markkinointiin sortuvan mielestä.
 

Hessu

Tukijäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 420
Kokeillaan nyt omaa arpaonneakin, vaikka sellaista ei juuri koskaan ole ollutkaan. Jos tuo Z3 pääsisi eläkeelle jo. :rolleyes:

HTC:tä en ole koskaan omistanut, mutta kerta se on ensimmäinenkin
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
22
En ole omistanut htc puhelinta, jäänyt muiden merkkien varjoon. Lisäksi mallit ovat jääneet epäselviksi, no varmaan siksikin kun en ole tutkinut senkummemmin kyseisen valmistajan tuotoksia..
 

Läski

Tukijäsen
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
59
Eipä ole HTC;tä ollut, mutta aikeissa olen ollut pari kertaa hankkia.
 

Proscribo

Kiitos.
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
984
En ole omistanut enkä erään kaverin esiteltyä HTC:taan ole halunnutkaan omistaa.

[X] Osallistun silti arvontaan.
 
Liittynyt
03.04.2017
Viestejä
6 192



Arvomme osallistuneiden io-techin käyttäjien kesken HTC:n kesällä julkaiseman U11-Android-älypuhelimen:

Testasimme io-techissä U11-puhelimen kesäkuun lopulla ja kehuja keräsi laitteen lasikuoret, näyttö, suorituskyky, vesisuojattu rakenne, kameran erinomainainen kuvanlaatu sekä audio-ominaisuudet. Laitteen erikoisuus on Edge Sense –puristuksentunnistus, jonka avulla puhelin tunnistaa käyttäjän puristuksen ja aktivoi sen avulla haluttuja toimintoja.

Osallistu arvontaan vastaamalla kommentteihin uutisen kommenttilomakkeella tai TechBBS-foorumin kautta, oletko koskaan omistanut HTC:n puhelinta tai oletko harkinnut ostamista?

Osallistumisaika päättyy 12. lokakuuta klo 23:59. Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti profiilista löytyvään sähköpostiosoitteeseen ja yksityisviestillä. Jos arvonnan voittajaa ei tavoiteta kahden viikon kuluessa, arvonta suoritetaan uudelleen.

Onnea arvontaan ja puhelimen löydät mm. Gigantin valikoimista.

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)

Palautelomake: Raportoi kirjoitusvirheestä
En ole omistanut enkä erään kaverin esiteltyä HTC:taan ole halunnutkaan omistaa.

[X] Osallistun silti arvontaan.
En ole omistanut HTC:n puhelinta. Ostaa voisin jos hinta ja puhelimeen varaamieni eurojen määrä kohtaavat.
 
Liittynyt
07.10.2017
Viestejä
9
Ensimmäinen HTC:ni oli Desire Z. Fyysinen Qwerty-näppäimistö oli kyllä ihan kiva, mutta tausta vanheni nopeasti.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
858
En ole vielä omistanut, mutta kyllähän tuo kiinnostaisi hommata
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
7 010
Olen omistanut aikanaan Desire HD:n. Olen tuota myös harkinnut sen jälkeen, mutta ei ole valinta osunut kohdalle.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 281
Viestejä
4 193 184
Jäsenet
70 896
Uusin jäsen
sussu

Hinta.fi

Ylös Bottom