Hyvin vähän on tullut pelattua nyt kesällä, mutta juuri eilen tuli ostettua Fortnite ja sitä olisi tarkoitus alkaa nyt pelata. Gamdias on täysin tuntematon merkki itselle. Arvonnat on ihan jees, jos palkinnot on hauskoja ja/tai hyödyllisiä.
Kesä on kulunut hyvin pitkälti toukokuun lopun ilmaisviikonlopun jälkeen ostetun Fallout 4:n ja Steamin kesäalesta ostetun Dishonored 2:n parissa. Oon nyt onnistunu kellottaan karvan vaille 200 tuntia Fallout 4:een, enkä oo vielä edes päässy "Banished from the Institute" kohtaan asti.
Gamdias on merkkinä tuttu Youtuben tech-kanavien arvostelujen kautta. Persaukisena opiskelijana ei oo oikeen ollu varaa ostaa lisälaitteita, mutta arvostelujen perusteella erittäin päteviä laitteita. Tällä hetkellä tuo peli-headset tulis kyllä enemmän kun tarpeeseen, akuutti rahapula päällä ja 30e Mikkisfotan markettiheadseteistä on mikki hajalla, joten ei oikeen CS:GO'ta viitti pelailla kun kommunikointi on hieman huonoo.
Ja kukapa sitä nyt ei tuotearvontoja lisää haluais
Tänä kesänä on tullut pelailtua enimmäkseen csgo ja battlegroundsia. Ensimmäistä kertaa kuulin gamdiasin tuotteista. Olisi mukavaa saada enemmän tuotearvontoja io-techiin.
Warhammer 40,000: Dawn of War 3 on tullut eniten pelattua, koska truu PC-pelaaminen on strategiapelien pelaamista. En ole kuullut aiemmin Gamdiasin tuotteista, mutta vaikuttavat laadukkailta. Tuotearvonnat kelpaavat aina, jos niihin osallistuminen ei ylitä jotain avaruudellista kynnystä.
Witcher 3, NHL 17, MWR, Tekken 7. En ole ko. valmistajasta ennen kuullut, mutta olisi mielenkiintoista päästä tutustumaan. Ja ainahan kilpailuja saa olla enemmänkin!
Rimworldia ja sen modeja on tullut pelattua eniten. Aina kun meinaan vaihtaa peliä, löytyykin uusi modi jota kokeilla ja taas mennään. Witcher 3 odottelee edelleen vuoroaan.
Fallout 4 tullu pelailtua nyt enimmäkseen ja varmaan sen parissa tulee aikaa menemään reilusti lisää,nyt kun sai koneeseen hitusen lisää potkua.
En oo aikasemmin kuullukaan Gamdias firmasta tai sen tuotteista.
Ainahan tuotearvonnat on jees.
Olen pelannut kesällä säännöllisen epäsäännöllisesti Europa Universalis IV peliä. Gamdiasista en ole aiemmin kuullut ja tuotearvonnat ovat aina mukava tapa aktivoida yhteisöä.
Tänä kesänä on tahkottu kovasti Xcom 2, Diablo III ja Dark Souls II -pelejä. Gamdiasta en ole ennen kuullut. Tuotearvonnat ovat aina piristävä lisä päivään
En ole kesällä juuri ehtinyt tietokoneelle istahtaa ja pelata (vaikka voisi luulla että juuri kesällä pitäisi siihen olla aikaa yllin kyllin), Shattered Pixel Dungeonia on tullut pelattua kännykällä kun on ollut joutilaita hetkiä. Gamdias on ihan uusi tuttavuus mulle ja tuotearvontoihin minulla ei ole mielipidettä (ei se minua haittaakaan jos niitä tulee lisää).
Varmaankin Heroes of the Storm tai Hearthstone, kun ei ole oikein kerenny nuihin syvällisempiin peleihin perehtymään kesäkiireiltä.
Gamdiasta olen ehkä kuullut joskus, mutten ole varma.
Juu lissää vaan arvontoja!