Ärsyttävimmät mainokset tuotteista joita en koskaan sen vuoksi ostaisi

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Nuo dubbimainokset kyllä jaksaa ihmetyttää. Ei Suomessa ole ollut tapana mitään dubata, jos ei ole pienille lapsille tarkoitettu.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Onneksi näen näitä paskeita todella harvoin. Mutta se ottaa pattiin, että jos on tilanne, että pistän vain töllön auki, avaan ohjelmaoppaan, ja huomaan jonkun hieman kiinnostavan ohjelman joltain mainoskanavalta, niin miten hemmetissä sinne siirryttäessä on aina menossa mainoskatko? Oikeasti. :) Sitten kun kypsähtäessä kääntää ihan piruuttaan jollekin toiselle mainoksia esittävälle kanavalle, niin eikö sielläkin ole mainokset menossa. Eli, mahtaako näillä olla jokin suunniteltu tämä tauottaminen, että ainakin saman lafkan kanavat esittävät mainoksia suurinpiirtein samaan aikaan? Ainakin eräs tuttu repesi nauramaan, kun aloin selittämään tätä, sanoi miettineensä ihan samaa.

Joskus, todella harvoin, katson ihan tahallani ne kaikki tauon mainokset, että tietää missä mennään ja mitä hirveyksiä on liikkeellä. Tuo @living_death mainitsema Omalainapistefi yms. hanki itsellesi velkahelvetti mainoskakkendaalit ovat pahimmasta päästä. En osaa eritellä mikä esim. ko. mainoksessa ärsyttää, mutta hemmetin tehokas se on, ärsyttämään.
 
Onneksi näen näitä paskeita todella harvoin. Mutta se ottaa pattiin, että jos on tilanne, että pistän vain töllön auki, avaan ohjelmaoppaan, ja huomaan jonkun hieman kiinnostavan ohjelman joltain mainoskanavalta, niin miten hemmetissä sinne siirryttäessä on aina menossa mainoskatko? Oikeasti. :) Sitten kun kypsähtäessä kääntää ihan piruuttaan jollekin toiselle mainoksia esittävälle kanavalle, niin eikö sielläkin ole mainokset menossa. Eli, mahtaako näillä olla jokin suunniteltu tämä tauottaminen, että ainakin saman lafkan kanavat esittävät mainoksia suurinpiirtein samaan aikaan? Ainakin eräs tuttu repesi nauramaan, kun aloin selittämään tätä, sanoi miettineensä ihan samaa.

Joskus, todella harvoin, katson ihan tahallani ne kaikki tauon mainokset, että tietää missä mennään ja mitä hirveyksiä on liikkeellä. Tuo @living_death mainitsema Omalainapistefi yms. hanki itsellesi velkahelvetti mainoskakkendaalit ovat pahimmasta päästä. En osaa eritellä mikä esim. ko. mainoksessa ärsyttää, mutta hemmetin tehokas se on, ärsyttämään.
OmaLaina.fi mainoksessa saattaa ärsyttää juuri tuo mainitsemasi asia ja se, että vaikka telkkarin ääni olisi hiljaisella, niin mainoksen taustalta kuuluva korkea pimputus laukaisee inhotuksen vaikkei edes juuri sillä hetkellä katsoisi televisiota päin.
 
Radiossa Seat Terracotta mainos ottaa päähän. Se kohta kun se ukkeli puhuu että minulle ajonautinto on tärkeää ja erityisesti ison auton urheilullisuus viehättää ja hienoa kun istutaan hieman ylempänä. Tuo auto on nimenomaan urheilullisuuden vastakohta, 7-paikkaisessa katumaasturi/tila-auto yhdistelmässä on urheilullisuus niin kaukana kuin autossa vaan voi olla. Urheilullinen auto on pieni ja kevyt ja niissä istutaan matalalla. Ja tuskin tuo on muutenkaan mitenkään nautinnollinen ajaa.

Tuossa mainoksessa tiivistyy juuri se, mikä on autojen mainostamisessa nykyaikana pielessä. Katumaastureita ja tila-autoja mainostetaan urheilullisina ja jännittävinä, ihan kuin ne olisi ihmisten unelma-autoja. Käytännöllisiähän nuo varmasti on ja jotkut tarvitsevat sitä tilaa, mutta miksi näitä ei voisi mainostaa juuri noilla ominaisuuksilla? Miksi pitää esittää että nuo autot olisivat jotain muuta kuin ne ovat?
 
Radiossa Seat Terracotta mainos ottaa päähän. Se kohta kun se ukkeli puhuu että minulle ajonautinto on tärkeää ja erityisesti ison auton urheilullisuus viehättää ja hienoa kun istutaan hieman ylempänä. Tuo auto on nimenomaan urheilullisuuden vastakohta, 7-paikkaisessa katumaasturi/tila-auto yhdistelmässä on urheilullisuus niin kaukana kuin autossa vaan voi olla. Urheilullinen auto on pieni ja kevyt ja niissä istutaan matalalla. Ja tuskin tuo on muutenkaan mitenkään nautinnollinen ajaa.

Tuossa mainoksessa tiivistyy juuri se, mikä on autojen mainostamisessa nykyaikana pielessä. Katumaastureita ja tila-autoja mainostetaan urheilullisina ja jännittävinä, ihan kuin ne olisi ihmisten unelma-autoja. Käytännöllisiähän nuo varmasti on ja jotkut tarvitsevat sitä tilaa, mutta miksi näitä ei voisi mainostaa juuri noilla ominaisuuksilla? Miksi pitää esittää että nuo autot olisivat jotain muuta kuin ne ovat?

Lonkkavikainen keski-ikäinen mies saadaan ostamaan "urheilullinen" auto, vaikka oikeasti ostaa tila-auton rumien lasten kuljettamiseen. Mielikuvia, mielikuvia ;)
 
Radiossa Seat Terracotta mainos ottaa päähän. Se kohta kun se ukkeli puhuu että minulle ajonautinto on tärkeää ja erityisesti ison auton urheilullisuus viehättää ja hienoa kun istutaan hieman ylempänä. Tuo auto on nimenomaan urheilullisuuden vastakohta, 7-paikkaisessa katumaasturi/tila-auto yhdistelmässä on urheilullisuus niin kaukana kuin autossa vaan voi olla. Urheilullinen auto on pieni ja kevyt ja niissä istutaan matalalla. Ja tuskin tuo on muutenkaan mitenkään nautinnollinen ajaa.

Tuossa mainoksessa tiivistyy juuri se, mikä on autojen mainostamisessa nykyaikana pielessä. Katumaastureita ja tila-autoja mainostetaan urheilullisina ja jännittävinä, ihan kuin ne olisi ihmisten unelma-autoja. Käytännöllisiähän nuo varmasti on ja jotkut tarvitsevat sitä tilaa, mutta miksi näitä ei voisi mainostaa juuri noilla ominaisuuksilla? Miksi pitää esittää että nuo autot olisivat jotain muuta kuin ne ovat?


Mitään muuta ne eivät ole kuin tila-autoja kaupunkiin, tuommoisella katumaasturilla loppuu meno nopeasti jos on vähänkään maastoa.
 
Noissa Omalaina ja mitä näitä nyt onkaan Velkahelvetti.fi-mainoksissa niin on tuo huvittava piirre että ovat keksineet että uhreja löytyy parhaiten silloin kun on joku mukamas rehellisen ja luotettavan näköinen tavallinen suomalainen nainen (nimenomaan nainen). Näistä on hyvä katsella vaatevalintoja, ei saa olla liian tyylikästä/kallista tai liian hyviä vaatteita.

Joskus muutama vuosi sitten oli aina mainosbannereissa joku sairaalloisesti hymyilevä piripää-mies mainostamassa lainoja mutta en ole nähnyt viime aikoina, varmaan nyt tuo "persjalkainen nainen"- formaatti on käytössä tästä eteenpäin kun on hyväksi todettu.
 
Melkeempä 99% mainoksista menee kategoriaan vituttaa niin saatanasti, että otsasuoni katkeaa. Onneksi erinäisten suoratoistopalveluiden takia ei juuri tarvitse katella mainoksia.

Yellow Clothes – Lifestyle-naistenvaateliikeen radiomainos on tällähetkellä inhokki nro.1 En osaa tarkalleen sanoa miksi, mutta tossa mainoksessa vituttaa kaikki!
 
Noissa Omalaina ja mitä näitä nyt onkaan Velkahelvetti.fi-mainoksissa niin on tuo huvittava piirre että ovat keksineet että uhreja löytyy parhaiten silloin kun on joku mukamas rehellisen ja luotettavan näköinen tavallinen suomalainen nainen (nimenomaan nainen). Näistä on hyvä katsella vaatevalintoja, ei saa olla liian tyylikästä/kallista tai liian hyviä vaatteita.

Joskus muutama vuosi sitten oli aina mainosbannereissa joku sairaalloisesti hymyilevä piripää-mies mainostamassa lainoja mutta en ole nähnyt viime aikoina, varmaan nyt tuo "persjalkainen nainen"- formaatti on käytössä tästä eteenpäin kun on hyväksi todettu.

Velkahelvetti.fi.Mainostetaan Kulut 0% korot 0%
Sitten nostoprovisio 15% lainasummasta.
Joissakin on ikäräjat lainasumman mukaan.Mitä iäkkäämpi on lainanottaja niin sen korkeammat korot.
Tilinhoitopalkkiot 10% <--> 15%
Piilokulut xx%
10 000€ vippi takaisinmaksuajasta riippuen korot 50% ehkä enemmänkin.

YLE aamuteevessä tuli juttua asiasta.
Ylen aamu-tv | Taistelu pikavippien ongelmia vastaan



 
Viimeksi muokattu:
[kaikki nämä hirttäydy-velkakierteeseen-fi]
Nämä pitäisi niin kieltää tai tehdä koroille jotain. Ymmärrän, että voi olla hätä, mutta näissä on niin järkyttävät korot. Niihin ainakin pitäisi lailla puuttua.
 
[kaikki nämä hirttäydy-velkakierteeseen-fi]
Nämä pitäisi niin kieltää tai tehdä koroille jotain. Ymmärrän, että voi olla hätä, mutta näissä on niin järkyttävät korot. Niihin ainakin pitäisi lailla puuttua.

Hurjat korot osaltaan perustuvat siihen, että lainoittaja tietää suuren osan niistä henkilöistä, jotka ottavat näítä roskalainoja jättävän lainansa maksamatta. Jolloin voitto-osuus täytyy repiä niiden kukkarosta, jotka maksavat lainojaan tunnollisemmin.
 
[kaikki nämä hirttäydy-velkakierteeseen-fi]
Nämä pitäisi niin kieltää tai tehdä koroille jotain. Ymmärrän, että voi olla hätä, mutta näissä on niin järkyttävät korot. Niihin ainakin pitäisi lailla puuttua.

Ei näissä olla lähelläkään mitään todellista ratkaisua, Eduskunta lässyttää jostain 30% korkokatosta kun todellisuudessa jopa 10% korko noilla kymppitonnien summilla on velkahelvetti jos sitä yrittää oikeasti maksaa takaisin.
 
Ei näissä olla lähelläkään mitään todellista ratkaisua, Eduskunta lässyttää jostain 30% korkokatosta kun todellisuudessa jopa 10% korko noilla kymppitonnien summilla on velkahelvetti jos sitä yrittää oikeasti maksaa takaisin.

80- ja 90-luvuilla asuntolainojen korot olivat yli 10%. Vielä viime vuosikymmenelläkin asuntolainojen korot olivat 5-10%:n välillä. Toki, kun tässä on n. kymmenen vuotta eletty nollakorkojen / lähes nollakorkojen maassa, niin 10%:n korot tuntuvat korkeilta.

Jos korkokattoa ruettaisiin suunnittelemaan 10%:n kohdalle, niin mielestäni se menisi jo liian alas.
 
80- ja 90-luvuilla asuntolainojen korot olivat yli 10%. Vielä viime vuosikymmenelläkin asuntolainojen korot olivat 5-10%:n välillä. Toki, kun tässä on n. kymmenen vuotta eletty nollakorkojen / lähes nollakorkojen maassa, niin 10%:n korot tuntuvat korkeilta.

Jos korkokattoa ruettaisiin suunnittelemaan 10%:n kohdalle, niin mielestäni se menisi jo liian alas.

Niin siis en pidä 10% korkokattoa realistisena, mutta pointti että sekin on merkittävä korko ja joku 15-20% alkaisi olemaan sellainen jolla voisi saada jo jotain yhteiskunnallisesti merkittävää aikaan eikä vain teeskennellä että yritetään ratkaista ongelmaa (kuten 30% katto kun summat pyörii kymppitonneissa/sadoissa tonneissa ja mitään rahaksi muutettavaa kuten asunto ei ole).
 
No ei nyt voi ihan täysin aiheen mukaiseksi sanoa, mutta kyllä nuo Panadolin mainokset "flunssaan auttamisesta" rupesivat vituttamaan, kun vuodenvaihteessa oli pitempi flunssa aluksi viikon kuumeiluputkella, eikä niillä ollut pienintäkään vaikutusta.
 
Ne mukahauskat radiomainokset, missä ollaan tekemässä sitä radiomainosta :facepalm: En kyllä edes enää muista mitä mainostivat, mutta taisi pari kolme tahoa samalla konseptilla mainostaa.
 
Kinder mainos jossa se n. viisivuotias kakara kysyy että "Miksi pilvet itkevät". Tahallaan tehtyä tyhmyyttä täynnä koko mainos.
 
No ei nyt voi ihan täysin aiheen mukaiseksi sanoa, mutta kyllä nuo Panadolin mainokset "flunssaan auttamisesta" rupesivat vituttamaan, kun vuodenvaihteessa oli pitempi flunssa aluksi viikon kuumeiluputkella, eikä niillä ollut pienintäkään vaikutusta.
No eikös se ole ihan yleistietoa, että flunssaan ei ole lääkettä? Siis joka parantaisi virusinfektion.
 
Telian mainos, jossa junnu kirkaisee että "Kuka siel netis on?" :mad:
Tuo on sellainen mainos, että se tuntuu ärsyttävän kutakuinkin kaikkia, sukupuolesta ja iästä riippumatta.

Näissä on varmaan haettukin lähinnä sitä, että nimi jää mieleen, eikä sitä että varsinaisesti miellytettäisiin kohderyhmää sillä mainoksella.

Aiemmin oli puhetta niistä Lidlin mainoksista, jotka ärsyttivät monia, mutta minä ainakin koin ne hauskoiksi poikkeuksiksi kaiken teennäisen massapaskan keskellä. Sellaisia semisti jatkuvajuonisia 30s sketsejä.

"Aah, Suomen kesä, vuoden paras päivä.. " :D
 
Aiemmin oli puhetta niistä Lidlin mainoksista, jotka ärsyttivät monia, mutta minä ainakin koin ne hauskoiksi poikkeuksiksi kaiken teennäisen massapaskan keskellä. Sellaisia semisti jatkuvajuonisia 30s sketsejä.

"Aah, Suomen kesä, vuoden paras päivä.. " :D

Todella vähän tulee nykyään katsottua telkkaria, mutta kaksi Lidl:n mainosta on jäänyt mieleen positiivisessa mielessä. Poikkeuksellisen hyvin tehtyjä pätkiä, jotka kestää toisenkin katselukerran.



Sitten pari "blast from the past" -pätkää, joista ainakaan ensimmäisellä ei olisi mitään jakoa selvitä ilman paskamyrskyä. En ole kiinnittänyt asiaan sen enempää huomiota, mutta ilmeisesti alkoholimainontaa koskevat lait tiukkeni tämän vuosituhannen puolella ja se taas karsi pois Olvin hyvällä mielellä tehdyt mainospätkät.










Ettei menisi ihan aiheen vierestä, niin laitetaan nyt esimerkki paskasta mainoksesta:

Avainapteekit marraskuu 2017 3

Yleensäkin kaikki mainokset, joissa ratsastetaan jollain urheilu- tai muista piireistä tutulla naamalla, tuppaavat olemaan aina kunnon rimanalituksia.
 
No ei ne sitä nyt parannakaan, mutta flunssan päänsärkyyn on Coldrex auttanut oikein hyvin.
Kannattaisiko ottaa ihan sitä aspiriinia sen sijaan, että ostaa jonkun kalliin c-vitamiini aspiriini Coldrex valmisteen. Tai ibuprofeenia, parasetamoolia jne. Ei kannata olla mainosten uhri. Aspiriinia saisi tuplamäärän samalla hinnalla.
 
Viimeksi muokattu:
Kannattaisiko ottaa ihan sitä aspiriinia sen sijaan, että ostaa jonkun kalliin c-vitamiini aspiriini Coldrex valmisteen. Tai ibuprofeenia, parasetamoolia jne. Ei kannata olla mainosten uhri. Aspiriinia saisi tuplamäärän samalla hinnalla.

Meinaatko että flunssalääkkeet ovat keskiverto jampalle merkityksellinen kuluerä?
 
Meinaatko että flunssalääkkeet ovat keskiverto jampalle merkityksellinen kuluerä?
Ei vaan jos haluat lääkettä pääkipuun niin miksi ostaa kallista "flunssalääkettä" jonka aspiriini poistaa pääkivun, kun voi ostaa sitä pelkkää aspiriinia halvalla?
 
Todella vähän tulee nykyään katsottua telkkaria, mutta kaksi Lidl:n mainosta on jäänyt mieleen positiivisessa mielessä. Poikkeuksellisen hyvin tehtyjä pätkiä, jotka kestää toisenkin katselukerran.



Toi Lidlin Milbona-painajaismainos on kyllä yksi parhaita kotimaisia mainoksia viime vuosilta. Kassojen avuntarvekuulutukset lähi-Lidlissä ovat sen jälkeen aina saaneet virneen suulle.

Harmi ettei tuota enää esitetä kun kotimaiset maidot on nykyään eri nimisiä.

Ketjun aiheeseen vastaten, noissa pallojalkaanjavelkahelvettiin24.fi mainoksissa on vielä usein jokin erittäin tarttuva mainosjingle, jonka kuulee tosiaan vaikka ääni olisi hiljaisellakin. Ainoa mikä noihin tepsii olisi joku tyyliin 2000€ asiakaskohtainen velkakatto ilman vakuuksia ja positiivinen luottorekisteri. Missä on Sääntö-Suomi kun sitä eniten tarvitaan?
 
Kannattaisiko ottaa ihan sitä aspiriinia sen sijaan, että ostaa jonkun kalliin c-vitamiini aspiriini Coldrex valmisteen. Tai ibuprofeenia, parasetamoolia jne. Ei kannata olla mainosten uhri. Aspiriinia saisi tuplamäärän samalla hinnalla.
Aspiriinia kun vetelet pari viikkoa flunssaan, niin ei tarvitse huolehtia flunssasta kun tulee vatsahaava.
 
Miten aspiriinista tulee vatsahaava? Ettei olis lääkkeet mennyt sekasi.
Asetyylisalisyylihappo ärsyttää vatsan limakalvoa, no samaa tekee myös Ibuprofeeni. Kumpaakaan en käyttäisi ilman lääkärin määräystä viikkotolkulla. Aspiriini myös lisää verenvuotoriskiä.
 
Aspiriinia kun vetelet pari viikkoa flunssaan, niin ei tarvitse huolehtia flunssasta kun tulee vatsahaava.
Ei. Kyse on määristä joita syö.

Ja tuostahan ei ollut kyse vaan siitä, että kyseinen nimimerkki oli todennyt flunssalääke-Y toimivaksi, joka sisälsi aspiriinia, ja flunssalääke-X ei-toimivaksi, joka sisälsi parasetamolia. Ja jostain syystä piti Panadol-mainoksia huonona koska sen sisältämä parasetamoli ei auttanut hänen pääkipuun.
 
Viimeksi muokattu:
No eikös se ole ihan yleistietoa, että flunssaan ei ole lääkettä? Siis joka parantaisi virusinfektion.
Sehän ei ole taida olla ihan noin yksinkertaista, vaikka mahdollinen sopiva lääkitys toimiessaankaan ei sinänsä perinteisessä mielessä paranna, vaan oireiden kesto lyhenee vain suhteellisen vähän. Mutta ei nyt tartuta siihen vaan pysytään siinä perususkomuksessa, että virusinfektioita ei voi parantaa.

Oireisiin ja olon parantamiseen on tehokkaita lääkkeitä. Enimmäkseen ne tosin ovat reseptillä eikä käyttöaiheeksi ole kirjattu flunssaa tai flunssavitutusta. Kuitenkin kurkkukipua, yskää ja nenän tukkoisuutta pystyy käsikauppatavarallakin kovasti lievittämään. Parasetamoli auttaa lähinnä jos oireisiin kuuluu kuume tai tarkemmin silloin, jos juuri kuume (tai varauksin yleinen särky) tekee olon kurjaksi. Sanoisin siis, että parasetamoli on se kaikkein paskin ja viimeisin valinta ns. flunssalääkkeistä mainostettavaksi lifestyle-tuotteena.

Lääkkeiden lifestylemainostus ärsyttää kyllä muutenkin. Kaikki kakkaamismainokset sun muut emätinpuikot ja geneeriset antihistamiinit. Nikotiiniterapiaakin saa mainostaa tupakoinnin jatkamisen ("vähentämisen") välineenä. Samaan aikaan ihan pätevä keino eli särkylääkkeet krapulaab on moralistisista syistä pannassa. Helvetin tekopyhää.
 
Asetyylisalisyylihappo ärsyttää vatsan limakalvoa, no samaa tekee myös Ibuprofeeni. Kumpaakaan en käyttäisi ilman lääkärin määräystä viikkotolkulla. Aspiriini myös lisää verenvuotoriskiä.
Kaikki NSAID-lääkkeet lisäävät verenvuotoriskiä. Muutakin haittaa on. Jos niitä kuitenkin joutuu paljon käyttämään, lääkärin määräyksestä tai ei, kannattaa vaikka googlata "vatsansuojalääke" ja määrätä itselleen sellaista ellei lääkäriä ole juuri tavoitettavissa asiaa hoitamaan.
 
Mun mielestä noi Lidlin mainokset on hauskoja, kun se ukko just valittaa ettei Lidlistä saa mitään suomalaista ja sitten loppuun tulee joku mukamas todellinen tieto että Lidlissä on 90% suomalaista.
Ite joskus käyn Lidlissä eikä siellä kyllä suomalaisia tuotteita myydä vaan saksalaisia.
Kyllä siellä valtaosa on ihan suomalaista. Hk, atria, snellman, ja paljon pieniä firmoja tekee noille elintarvikkeita. Elintarvikkeista tietysti mitkään trooppiset hedelmät ei ole, ja varmaan jokaisesta kategoriasta löytyy ulkomaisia vaihtoehtoja. Olutvalikoimastakin taitaa suurin osa olla kotimaisia tuotteita.

Käyttötavarapuolelta ei varmaankaan löydy suomalaisia tuotteita.
 
Lainalainalainalaina tididididitiditidii . Muutkin rahalaitossyövät. Lisäksi kenouutiset, voe helvetti.
Lainaa tarjotaan monta kertaa viikossa sähköpostin välityksellä ja se myös vituttaa. Ne Alexandrian mainokset F1 lähetysten yhteydessä huvitti joskus, jos sijoitusfirmalla on tarvetta mainostaa niin se on viimeinen paikka mihin viedään rahat, eikä sitä firman huono maine paranna yhtään.
 
Telia. Tiedätte kyllä mikä mainos. En ole ikinä ollut asiakas enkä kyllä koskaan tule olemaan tuon näkemisen jälkeen.
 
Telian mainos on kyllä hirvittävää paskaa. Toiseksi nostan radion puolelta: "on aika kutsua supernaaaaaaaaaanny!" Joka kerta on lähempänä, että lähtee radiokuulokkeet seinään ja vauhdilla.
 
Dildo - se suomalainen arjen tyydyttäjä. Tai tuo siitä lähinnä mieleen tulee, karsea pikavippimainos tai vastaava, joka hyppää tuon tuostakin esiin National Geographicilla.
 
Yleensäkin kaikki mainokset, joissa ratsastetaan jollain urheilu- tai muista piireistä tutulla naamalla, tuppaavat olemaan aina kunnon rimanalituksia.
Ai kuten Kaisa Mäkäräinen, joka on viime aikoina pyörinyt sekä ravinnelisä- että silmälasimainoksessa radiossa. Välillä nuo kaksi tulevat jopa peräkkäin.
 
Noihin automainoksiin... Näyttää trendinä ja nousevana ajatuksena olevan minun itsen korostaminen. Mitä SINÄ autoltasi haluat? Minne SINÄ menisit? Mitä SINÄ tekisit tällä? SINUN valinta.

Siis mitä nyt? Joka mediassa samaa pasketta. Parikymppiset jonnetko siellä mainostoimistossa keksii näitä? Toki (uuden)auton osto on suurimmilta osin tunneasia, ei siinä mitään. Mutta tuo ylikorostunut oman itsen egoboostaus melkein kaikilla merkeillä särähtää korvaan ja silmistä valuu verta kun näkee onnellisia pariskuntia vuoristossa Dacialla tai sinkkumiehiä tunnelissa ooppelilla/fordilla/renaultilla tms. labradorinnoutaja ja 1,5 lasta etuvetokaupunkimaasturilla menossa rentouttavalle rantalomalle.

Tiedän, en ole kohderyhmää.

Silti, kaipaisin räjähdyksiä, typeriä poseerauksia, idioottimaisia mainoslauseita ja vähäpukeisia naisia niihin automainoksiin. Noin niinkuin hipsteri-ironisesti
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 581
Viestejä
4 558 835
Jäsenet
75 004
Uusin jäsen
otso.lan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom