Arduinon liittäminen osaksi vanhaa palovaroitinsarjaa

Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
596
Hei!

Olen pohtinut parasta tapaa hyödyntää olemassaolevaa palovaroitinsarjaa ns. älyratkaisun luomiseksi. Tavoitteena olisi, että nykyisen sarjan hälyttäessä Arduino lähettäisi hälytysviestin puhelimeen. Vaikka en olekaan ohjelmoinnista paljoakaan perillä, niin pikaisen tutkiskelun perusteella asian pitäisi olla mahdollista.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisen järjestelmän rakentamisesta?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
658
Hei!

Olen pohtinut parasta tapaa hyödyntää olemassaolevaa palovaroitinsarjaa ns. älyratkaisun luomiseksi. Tavoitteena olisi, että nykyisen sarjan hälyttäessä Arduino lähettäisi hälytysviestin puhelimeen. Vaikka en olekaan ohjelmoinnista paljoakaan perillä, niin pikaisen tutkiskelun perusteella asian pitäisi olla mahdollista.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisen järjestelmän rakentamisesta?
Jos nykyisessä palovaroitinsarjan keskusyksikössä on kuiva hälykosketin, niin Arduinosta vaan yksi inputti siihen kiinni.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
36
Hei!

Olen pohtinut parasta tapaa hyödyntää olemassaolevaa palovaroitinsarjaa ns. älyratkaisun luomiseksi. Tavoitteena olisi, että nykyisen sarjan hälyttäessä Arduino lähettäisi hälytysviestin puhelimeen. Vaikka en olekaan ohjelmoinnista paljoakaan perillä, niin pikaisen tutkiskelun perusteella asian pitäisi olla mahdollista.
Onko kenelläkään kokemusta tällaisen järjestelmän rakentamisesta?
Mulla on juuri samantyyppinen projekti käynnissä. Korvaan vanhan hälytysjärjestelmän keskusyksikön uudella "älyllä". Toteutan sen tosin rtos:lla ja esp32:lla. Oma projekti odottaa piirilevyn valmistumista atm.

Onko sulla millainen varojärjestelmä kytkettynä?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 989
Viestejä
4 191 335
Jäsenet
70 836
Uusin jäsen
skh

Hinta.fi

Ylös Bottom