Myyty Arctic Z2-3D -monitorivarsi kahdelle näytölle **Espoo**

Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Myytävä tuote: Arctic Z2-3D (gen 3), kahden näytön monitorivarsi
Hinta: 45€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): jimms, ei muistikuvaa
Kuitti löytyy (takuu voimassa): -
Muuta huomioitavaa:
Siisti, vasta käytöstä poistettu varsi uusien, itselleni paremmin sopivien tieltä. Ostettu aikoinaan Jimms'ltä. Ei ruuveja. Mukaan vain kuvassa oleva varsi. Itseltäni jäi uusiokäyttöön ainoastaan ruuvit monitoreille, joten ne uusi ostaja joutuu muualta hankkimaan (esim näytön mukana tulevasta varresta). Myydään sellaisenaan.

Lisätiedot linkistä:

Ollut kahden suht painavan 27" näytön kanssa käytössä lastulevypöydässä (Ikea Karlby) useamman vuoden ilman minkäänlaisia painaumia pöytään.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Espoo
Toimitustapa: nouto
Maksutapa: mobilepay/käteinen


Kuva:
 

Liitteet

Viimeksi muokattu:

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
656
Ei ruuveja. Mukaan vain kuvassa oleva varsi.
Tarkennuksena, saako itse varren kiinni pöytään ”as is”? Ruuvit näyttöjä varten löytyy. Kiinnostaisi, mikäli saa itse varren pöytään kiinni
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Tarkennuksena, saako itse varren kiinni pöytään ”as is”? Ruuvit näyttöjä varten löytyy. Kiinnostaisi, mikäli saa itse varren pöytään kiinni
Joo, varren saa kiinni pöydän reunaan "koura"-kiinnikkeellä, joka tulee mukana. Keskelle pöytää porattuun reikään vartta ei saa kiinni, sillä sitä varten ei ole kiinnikkeitä. Jos varren haluaa kiinnittää pöydän reunaan, mukaan tulee kaikki tarvittava pl. näyttöjen kiinnittämiseen tarvittavat ruuvit.
 

nonnzz98

Mini-ITX ❤️
Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2017
Viestejä
656
Joo, varren saa kiinni pöydän reunaan "koura"-kiinnikkeellä, joka tulee mukana. Keskelle pöytää porattuun reikään vartta ei saa kiinni, sillä sitä varten ei ole kiinnikkeitä. Jos varren haluaa kiinnittää pöydän reunaan, mukaan tulee kaikki tarvittava pl. näyttöjen kiinnittämiseen tarvittavat ruuvit.
Yv
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 156
Viestejä
4 210 029
Jäsenet
71 022
Uusin jäsen
Slerbbaliini

Hinta.fi

Ylös Bottom