ARC Raiders (PC, PS5, XBOX, release date 30.10.2025)

Mistä tarkalleen tuo wolfpack blueprint pitäis saada? Oon nuohonnut vaikka kuinka monta kertaa yö/päivä raideia ne ruby yms asunnot eikä oo tipahtanut. Lähemmäs 100h yhteensä jo pelattuna
No sieltä just! Myönnetään että en itsekään löytänyt jokusen tunnin yrittämisen jälkeen vaan luovutin asian suhteen. Nyt kokeiltava josko tärppäisi. Helpottaisi kummasti tulevissa haasteissa. Toki ilmankin pärjää ihan hyvin!

Mistä tarkalleen tuo wolfpack blueprint pitäis saada? Oon nuohonnut vaikka kuinka monta kertaa yö/päivä raideia ne ruby yms asunnot eikä oo tipahtanut. Lähemmäs 100h yhteensä jo pelattuna

Yhteisön keräämä data sanoo "Buried City, Night" tai "Dam Battlegrounds, Night" joista on yhteesä löytynyt yli 80% näistä. Huomioitavaa että vaikka Grandiose Apartments on "yleisin" paikka, tuo voi löytyä mistä vaan kartalta ja "vanha" huhu että tuo on paras paikka lienee biasoinut näitä raportteja siihen suuntaan.

Datan perusteella vain Night-rundeista irtoava. Container-info on sitten vähän vähemmän hyödyllistä, mutta kaiken maailman kaapit, laatikostot jne. ovat yleensä niitä mistä blueprinttejä keskimäärin löytyy, poislukien tietty osa jotka löytyvät "raider cacheista", eli ase/kranaattilaatikoista. Tämä nimenomainen blueprintti on selvästi sellainen joka löytyy pöytälaatikoista / keittiönkaapeista / roskiksista.

Muutenkin tuo ylläoleva sivu on hyvä jos yrittää haarukoida mistä tiettyä blueprinttiä kannattaa metsästää.

Viimeksi muokattu:
En ole peliä pelannut.

Matsin lopussa kun pitää päästä johonkin paikkaan päästäkseen takaisin maan alle. Onko noita paikkoja useampia kentällä vai vain yksi jossa sitten mahdollisesti campitaan?

Peli kiinnostelee muuten kovasti, mutta en tiedä ärsyttäisikö liikaa jos on vain yksi poistumispaikka jonka kaikki tietävät ja siellä sitten campitaan palaavia pelaajia tappaen.

En ole peliä pelannut.

Matsin lopussa kun pitää päästä johonkin paikkaan päästäkseen takaisin maan alle. Onko noita paikkoja useampia kentällä vai vain yksi jossa sitten mahdollisesti campitaan?

Peli kiinnostelee muuten kovasti, mutta en tiedä ärsyttäisikö liikaa jos on vain yksi poistumispaikka jonka kaikki tietävät ja siellä sitten campitaan palaavia pelaajia tappaen.
Niitä on tosiaan useampi, toki ne menevät eri aikoihin kiinni jolloin ei voi enää niitä käyttää. Sitten on vielä raider hatchit jotka vaativat avaimen, mutta niistä pääsee hyvin turvaan.

Aika harvoin on tullut kuoltua odotellessa, että poistumistietä aukeaa, n. 100h pelitunneilla 2-4 kertaa.

En ole peliä pelannut.

Useita paikkoja on jotka menee eri aikoihin kiinni. Näiden lisäksi on "hatcheja", joihin pääsee erillisellä avaimella. Ne on yleensä turvallisia paikkoja poistua. Onhan niiltä poistumispaikkojen kämppääjiltä mahdoton välttyä ja osahan suorastaan innostuu kun kuulee jonkun olevan lähdössä.
Edit: olin hidas

Useita paikkoja on jotka menee eri aikoihin kiinni. Näiden lisäksi on "hatcheja", joihin pääsee erillisellä avaimella. Ne on yleensä turvallisia paikkoja poistua. Onhan niiltä poistumispaikkojen kämppääjiltä mahdoton välttyä ja osahan suorastaan innostuu kun kuulee jonkun olevan lähdössä.
Edit: olin hidas
Näihin camppereiden määrään varmaan vaikuttaa myös oma pelihistoria eli kuinka pvp-painotteisesti on pelannut. Soolona kun olen pelaillut, niin en ole itse törmännyt kertaakaan rottiin, vaikka pelitunteja on takana kuitenkin joku 150h.

Juu toi omaan pelitapaan perustuva matchmaking lienee totta. On se niin monen tubettajankin toimesta jo testattu. Ei ole wipen jälkeen itteäkään ammuttu montaakaan kertaa, kun oon pelannu tosi ystävällisesti. Noissa extracteissa tulee usein montakin muuta pelaajaa yhtäaikaa pois, mut kukaan ei ammu sielläkään ketään.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 717
Jäsenet
80 975
Uusin jäsen
konstadaonly

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom