Myyty ARC Raiders Deluxe Edition

Tuote: ARC Raiders Deluxe Edition
Hinta
: 35€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):Koodi saatu Jimssiltä 5080 kortin mukana
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Kampanja-aika: 7.10. - 4.11.2025 (Lunastettava 2.12.2025 mennessä).

ARC Raiders -kampanjakoodin lunastamiseen tarvitaan NVIDIA App ja Steam-tili. Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti:

1. Asenna kampanjaan kuuluva näytönohjain koneeseesi.
  2. Asenna NVIDIA App tai päivitä se uusimpaan versioon.
  3. Avaa NVIDIA App ja kirjaudu sisään.
  4. Valitse avattavasta Tili-valikosta LUNASTA.
  5. Anna kampanjaan kuuluvan pakettiostoksen mukana saamasi pakettikoodi.
  6. Kirjaudu Steam-tilillesi toimimalla näkyviin tulevien ohjeiden mukaan.
  7. Valitse LUNASTA, jos haluat lunastaa ARC Raiders -pelin Steam-tilillesi.
  8. Aloita asennus käynnistämällä Steam.
En tiedä käykö muihin korttiin kuin 5-sarjalaisille.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):
Toimitustapa:Yyvee
Maksutapa:Mobilepay

Viimeksi muokattu:
35€ jos teikältä onnistuu koodin lunastaminen Nvidian puolella niin että itse pelikoodin voi käyttää sitten Steamissä

Juu ei mitään hajua miten tuo tehdään. Enkä edes tiedä onko mahdollista.

Oma ainoa kokemus tästä on Alan Wake 2 -koodin lunastaminen Epicin puolella v.2023 loppuvuodestae, en tosin tiedä miten tuo Nvidia koodin lunastaminen menee tänä päivänä, tässä tiivistettynä tuo prosessi;

Sain myyjältä Nvidia koodin, syötin koodin Nvidia App -työpöytäsovellukseen ja klikkaa 'lunasta' (koodin sain lunastettua omalla 4070ti kortilla jolla ei oltu vielä lunastettu yhtäkään promokoodia, toisen tietokoneen 4080 kortilla, jonka olin ostanut käytettynä, oli jo entuudestaan alkuperäisen omistajan toimesta lunastettu jokin toinen koodi, niin AW2 koodia en pystynyt sillä kortilla lunastamaan) --> sovellus avaa linkin, tässä tapauksessa Epiciin selaimessa "https://store.epicgames.com/en-US/redeem" --> syötä koodi tuohon ja klikkaa 'Redeem'. En vain muista että syötinkö tuohon sen saman Nvidia koodin, vai muuttuiko koodi vielä muotoaan tuossa vaiheessa jotta sain pelin näkyviin Epicin pelikirjastoon.

Kovasti kiinnostaisi tällainen ARC Raiders pelikoodi snadisti edullisemmin kuin Steamistä, mutta koodin lunastaminen pitäisi saada vain semmoiseen muotoon että saisin sen vain suoraan syöttää Steamiin.

"Tarjotaan hp eli 35€"

Peli maksettu ja koodi saatu Nvidia App kertoo että "Your hardware has already been used in a request"

Eli kaupat menivät hyvin, itse tuli unohdettua että olen jo toisen pelin redeemannut tällä RTX 50-kortilla eli en saa tuota lunastettua.

Jos jotakuta tämä peli 35e hintaan (mobilepay) kiinnostaa, niin laittakaa YV:tä. Teen tästä vielä oman threadin kohta.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
291 027
Jäsenet
79 872
Uusin jäsen
vulcan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom