Myydään Aqua computer jäähdytys ohjain, 2080Ti vesiblokki, 140mm argb ropelleja, Hardware Labs 420 mörkö kenno *Ilmajoki*

Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
551
Toisessa viestiketjussa lisää myytävää.

Aqua Computer Quadro ohjain, tähän saa siis kiinni lämpöantureita, tuulettimia ja ARGB valoja. 40€
Vempele tulee koneen sisäiseen USB porttiin kiinni ja softassa pystyy ohjaamaan ihan kaikkea miten haluaa. Voi siis ohjata tuulettimia veden lämmön mukaan, tai komponenttien lämpöjen mukaan tai miten vaan huvittaa.
Mukaan tulee kuvassa näkyvät lämpöanturit, eli 3kpl vedelle ja 2kpl ilmalle.

IMG_2332.JPEG


Arctic Cooling 140mm pwm pst argb ropelleja 4kpl, 10€ kpl
Nämä PST mallit on hyviä kennon tai coolerin kylkeen, tekevät hyvin painetta ja ovat hiljaisia.
Ja ARGB on tietysti ohjattavissa ledi kerrallaan, näistä on olemassa myös halvempia RGB malleja joissa ohjaus vaan koko ropellille yhdessä.

IMG_2329.JPEG

IMG_2330.JPEG


Bykskin full cover vesiblokki RTX 2080Ti päälle. 50€
Itselläni ollut HP:n refukortissa ja hienosti on pelannut. Kiinnitysruuvit yms mukana paketissa.
Lisäksi oon ostanut tähän tuon mustan letkulähtömokkulan missä lähtöjä saa käännettyä eri asentoihin, mukaan tulee kolmannessa kuvassa näkyvä vakio pleksi lähtö.
Vakio RBW ledinauha on hajonnut ja poistettu, helppo laittaa joku oma ledinauha tuonne blokissa olevaan uraan jos haluaa, ja samalla upgreidata ARGB elämään.
Lista yhteensopivista korteista.

IMG_2315.JPEG

IMG_2316.JPEG

IMG_2317.JPEG

IMG_2318.JPEG


Hardware Labsin Black Ice 420 GTX mörkökenno 30€
Tämä on ilmeisesti vanhempaa sukupolvea, oon ostanut käytettynä, on ollut mulla käytössä ja myöhemmin seissyt hyllyssä turhan panttina aika pitkään.
Kolhuja ja skraapuja löytyy mutta toimivana loopista poistettu kuitenkin, pitäisi toimia edelleen. Mitat noin 460x150x52mm.
IMG_2307.JPEG

IMG_2306.JPEG


Lisäksi löytyy parit prossu blokit, letkua, paljon erilaisia liittimiä, täyttökannua yms. Isomman paketin ostajalle voidaan katsoa edullinen könttähinta koko läjälle.

Paikkakunta: Ilmajoki
Toimitustapa: Nouto tai posti
Maksutapa: Raha
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 624
Viestejä
4 310 885
Jäsenet
71 877
Uusin jäsen
Koukunpoika

Hinta.fi

Ylös Bottom