Apuja amatöörille (700-800e kone)

Liittynyt
13.12.2020
Viestejä
1
Tarvitsisin apuja hiukan teiltä kokeneimmilta, kun olisin uutta konetta hommaamassa noin 700-800e budjetilla.
Mielellään sellaisesta paikasta, että siihen saisi kasuksen jo valmiiksi.
Kone tulisi pelikäyttöön, ja sillä pelattaisiin muun muassa cs, roguecompany, among us ja todennäköisesti myös muita sotapelejä.
Minulla on itselläni sellainen pieni ostoslista, ja voin laittaa sen tänne, mutta mielellään ensin katsoisin teidän ehdotuksia.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 838
Kosket tarkemmin määrittele niin valmiiksi kasattuna suosittelisin Jimms'in settejä?
Alle 800€ ei tosin irtoa mitään vaivatta pelikelpoista ellei halua jo kättelyssä laskea pelien yksityiskohtia aivan minimille? Itse kasaamalla säästäisi mutta kasaamisesta joutuu aina maksamaan.
Jos kone menossa pääsääntöisesti pelikäyttöön niin pItäisin miniminä 1660super-korttia;
1660super'lla pyörii uusimmatkin jotenkuten pelattavasti (ja vanhemmat loistavasti) kunhan säätää yksityiskohtia reilusti alaspäin? 1650/1650super-moisilla alkaa tökkiä jo kättelyssä :coffee:
 
Liittynyt
04.04.2020
Viestejä
66
Jos et aio myöhemmin päivittää eikä ulkonäöllä tai mahdollisella äänekkyydellä ole väliä, niin tuossa hintaluokassa usein saa parhaan tehot ottamalla tarjouksessa olevan valmiskonepaketin, nyt linkin takana 10400f, 2060 super, 16gb, 879 euroa (jos nämä muuttuvat niin suositus pois):


Pakettiin kuuluu samalla windows, ja wifi ja bluetooth jos niille on jotain käyttöä. Huomautuksena että en tiedä saako koppaan sisälle edes toista tallennuslevyä, koneessa olevalla 512 gb:lle ei samaan aikaan montaa peliä voi pitää. usb-portteja nyt ainakin on vapaana eli ulkoisen levyn ainakin voi lisätä. (Niin ja itse en ostaisi koska HP on boikottilistalla: Get Involved | BDS Movement)
 
Liittynyt
11.02.2017
Viestejä
621
Huomautuksena että en tiedä saako koppaan sisälle edes toista tallennuslevyä
Oletettavasti katsoin oikeaa pdf:ää ja koneessa on 2 m.2 paikkaa, toinen on käytössä (se 512).
Suhteellisen suoraviivainen päivitys laittaa tuommoinen m.2
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 838
Jos et aio myöhemmin päivittää eikä ulkonäöllä tai mahdollisella äänekkyydellä ole väliä, niin tuossa hintaluokassa usein saa parhaan tehot ottamalla tarjouksessa olevan valmiskonepaketin, nyt linkin takana 10400f, 2060 super, 16gb, 879 euroa (jos nämä muuttuvat niin suositus pois):
Pakettiin kuuluu samalla windows, ja wifi ja bluetooth jos niille on jotain käyttöä. Huomautuksena että en tiedä saako koppaan sisälle edes toista tallennuslevyä, koneessa olevalla 512 gb:lle ei samaan aikaan montaa peliä voi pitää. usb-portteja nyt ainakin on vapaana eli ulkoisen levyn ainakin voi lisätä. (Niin ja itse en ostaisi koska HP on boikottilistalla: Get Involved | BDS Movement)
Lienee ollut todella pieni erä koskei koko mallia löydy enää edes Gigantin haulla. Eikä ihan CPU'n ja GPU'n perusteella yhtään huonompi tarjous ollutkaan, vaikka laajennettavuudesta ei HP'n kohdalla ikinä tiedä.
Täällä on boikottilistalla Lenovo :poop:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 261
Viestejä
4 217 634
Jäsenet
71 013
Uusin jäsen
goozer

Hinta.fi

Ylös Bottom