Apua koneen ostamiseen (800-1000 budjetti)

Hei!

Hieman olen jo täällä tutkiskellut ja katsounut vaihtoehtoja, mutta tosiaan edessä olisi uuden pöytäkoneen ostaminen rikkinäisen läppärin sijalle.
Konetta olisi tarkoitus pääsääntöisesti käyttää kouluhommiin, joten perus office ohjelmien pyörittäminen riittää, mutta olisi kiva jos pystyisi pelaamaan joitain pelejäkin. Koneen tehoilta vaativin peli mitä tulisi pelattua olisi Baldurs gate 3, muuten pysyttelen vanhemmissa peleissä. En tiedä pystyykö kyseisellä budjetilla saamaan kasaan konetta joka tuota bg3 jaksaisi pyörittää.

Budjettiin ei tarvitse sisältää näyttöä, hiirtä,näppistä yms, nämä löytyvät jo itseltä. Käyttöjärjestelmänä olisi tarkoitus käyttää windows:sia, mutta tässäkin on ongelma johon tarvisin ohjeistusta. Käytössä on jo digitaalinen lisenssi, joka on liitetty käyttäjälleni, mutta se on käytössä tietokoneessa joka on vanhemmalla käytössä, joten pystyykö samaa lisenssiä käyttää tässä uudessa koneessa, vai pitäisikö ostaa uusi windows lisenssi uuteen koneeseen?

Huomasin, että tätä diiliä mainittiin muutamassa keskustelussa ( Gigantti Build 210 R5/16/1TB/RTX 4060 Ti ), mutta omalla kohdalla tarvitsisin koneen jo kasattuna, yms valmiina, sillä tällä hetkellä ei riitä aikaa lähtee pohtimaan kasaamista ja asentamista.

Kiitos jo etukäteen avusta! :)

Päivitystä aikasempaan, kun toisessa keskustelussa mainittiin datatronicin esittely kappaleita. Olisikohan tämä ajanut asiansa tuolla budjetilla? Toki Windows jää itse hoidettavaksi🤔

Päivitystä aikasempaan, kun toisessa keskustelussa mainittiin datatronicin esittely kappaleita. Olisikohan tämä ajanut asiansa tuolla budjetilla? Toki Windows jää itse hoidettavaksi🤔
No näytönohjaimen joudut lisäksi erikseen hommaamaan mikäli mielit jotain pelatakin.

Kiitos! Tämä olisi itseltä jäänyt ohi, hieno kotelo olisi ollut, mutta olisi kyllä toiveena päästä pelaamaankin koneella.

Kyllähän tuolla 8700G:n integroidullakin pelailee kevyempiä ja vanhempia pelejä, esportseja ja alhaisilla ruudunpäivitysnopeuksilla myös uudempiakin julkaisuja.

Statistiikka

Viestiketjuista
262 095
Jäsenet
74 917
Uusin jäsen
kynd3

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom